בזמן שהמועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ, סופג אש מחברי מפלגתו ומעורר ביקורת קשה ברחבי ארצות הברית וגם בעולם המערבי כולו, יכול אולי המיליארדר להתנחם בתמיכה מגורמים בישראל, דוגמת מנכ"לית עמותת "העיר העברית", מאי גולן, שלא מתרגשת מאמירותיו השוביניסטיות

בחול המועד סוכות יקיים ארגון "יהודים בוחרים טראמפ", בראשות ריצ'ארד אלן, אירוע תמיכה במועמד. האירוע יתקיים בתל אביב, בהשתתפות עמותת "העיר העברית", בראשות מאי גולן, שפועלת לגירוש המסתננים מדרום תל אביב.

מאי גולן. צילום: פלאש 90

"כמי שמחשיבה את עצמה לאישה מספיק דעתנית וחזקה, אני חייבת לציין שפסטיבל ההתקפה נגד דונלד טראמפ קטנוני ופתטי", אומרת גולן. "אם נפשפש בשיחות של כל גבר עם גברים אחרים ברגע של שטות ובדיחות הדעת - נשמע דברים הרבה יותר גרועים מגברים פשוטי העם ורמי מעלה כאחד. האיש התנצל על זה וזה לא בר השוואה אפילו בגרם, לעומת הדברים שעשה ביל קלינטון ואשתו הילרי כשהגנה עליו ואיימה על הנשים שהטריד מינית במשך שנים". 

על המועמדת לנשיאות הילרי אין לגולן הרבה מלים טובות. "הילרי, שמתיימרת להיות לוחמת החופש למען נשים, התרברבה רבות על כך שהוציאה לחופשי וזיכתה גבר פדופיל שאנס ילדה בת 12. היא לוקחת תרומות מארצות שמתעללות ומבזות נשים מדי יום ומי ששתקה על בגידותיו החולניות של בעלה רק בכדי שיום אחד תהיה נשיאת ארצות הברית ותקבל את תמיכתו. על זה לא תקבלו כותרות פומפוזיות בתקשורת שממהרת להכריז על האמרה הילדותית של טראמפ כאקדח המעשן שמכתיר את הילרי".