שלושה צעירים חשודים כי פרצו לחנות iStore, משווקת רשמית למוצרי אפל בישראל, ביום שבת. הפורצים חדרו באור יום למעברים הפנימיים של קניון עזריאלי הנגב בבאר שבע, פרצו את דלת החנות הסמוכה ובזמן ששהו שם פרצו חור בקיר דרכו זחלו אל חנות משווקת מוצרי אפל. 



משטרת באר שבע פתחה במרדף אחר החשודים שהצליחו להימלט מהמקום, לאחר שגנבו מהחנות יחידות הדגמה ומלאי רב. הנזק שנגרם מוערך במאות אלפי שקלים.



מנכ״ל ובעלים iStore חיים זגורי, מסר: "במבצע שלא היה מבייש סרטים הוליוודיים פרצה חבורה לחנות הדגל בבאר שבע. הפורצים השחיתו את החנות וגנבו מכשירים בשווי מאות אלפי שקלים כגון אייפונים. אנו מצפים ממשטרת באר שבע לחקור את המקרה בנחישות ולהביא את העבריינים לדין במהירות. אני רואה בקניון עזריאלי הנגב אחראי באופן מלא לבטחון ובטיחות השוכרים שבקניון ובטוח שהם ינקטו בכל האמצעים הנדרשים על מנת למנוע שוב את הישנותם של מקרים דומים. עם היוודע דבר הפריצה, צוות הסניף הגיע למקום והתחיל בהכנת החנות לפתיחה מחודשת. החנות תהיה מחר פתוחה לקהל הרחב ותחזור לפעילות מלאה תוך מספר ימים״.



במהלך סוף השבוע האחרון החלה מכירת האייפון 7 בארץ, מה שככל הנראה גם היווה טריגר לפריצה. המצלמה של האייפון החדש כוללת עדשה כפולה ורזולוציה של 12 מגה פיקסל, תאפשר צילום באור נמוך. מלבד הצבעים הקודמים כגון שחור, זהב וכסף, הוא יוצע גם בצבע חדש - ״שחור פסנתר״. גם הגימור של האייפון 7 זכה לכינוי חדש: ״ג׳ט בלק״. המכשיר יהיה עמיד בפני מים ואבק, ו״כפתור הבית״ יהיה רגיש במיוחד למגע.