גבר בן 29 תושב הכפר ענאתה שבמזרח ירושלים, נעצר בחשד כי ביצע אתמול מעשה אינוס ביולדת ששהתה בבית חולים וכי ביצע קודם לכן גניבה במרכול בדרום העיר. לאחר שנעצר, החשוד הובא הבוקר (ראשון) להארכת מעצרו בבית המשפט השלום בירושלים, וחקירת המשטרה בנושא נמשכת. הדיווח התקבל לראשונה מקצין הביטחון של בית החולים בעיר, לפיו צעיר נכנס למקום, גנב מכשיר סלולרי וביצע מעשה אינוס במטופלת. כאמור, חקירה של המשטרה הובילה לאיתור זהותו של החשוד ומעצרו אתמול. 

מהחקירה במרחב מוריה עולה כי החשוד, העובד במרכול בדרום העיר, נכנס למרכול אחר וגנב ממנו מספר פריטים. משהבחין הבעלים במעשיו, השליך החשוד את הפריטים שגנב ונמלט. בהמשך, נכנס לבית החולים גנב מכשיר פלאפון ונכנס לאחת המחלקות, שם הבחין במטופלת השוכבת בחדרה , ביצע בה מעשה אינוס ונמלט.

ניידת משטרה, ארכיון. צילום: אלוני מור

 

שיכרו ותקפו: שלושה נערים נחקרו בחשד שאנסו קטינה

אמש נעצרו לחקירה שלושה נערים תושבי באר שבע בחשד לאונס קטינה בעת שהייתה בגילופין. הקטינה נמצאה בעקבות פנייה של עובר אורח למשטרה, כשאיתה היה אחד הנערים, בן 18. שני הנערים האחרים, בני 15 ו-16, נמלטו בתחילה מהמקום ונמצאו לאחר סריקות המשטרה. מבדיקה עלה כי כל המעורבים היו תחת השפעת אלכוהול בעת ביצוע המעשים לכאורה. הנערה הועברה לטיפול רפואי ומסרה את עדותה לאחר שהתאוששה, וחקירתה צפויה להימשך. 

אחד משלושת הנערים הודה שקיים יחסי מין עם הנערה, כמו גם חבריו, אולם לדבריו מדובר ביחסים שקוימו בהסכמתה המלאה. שני העצורים האחרים לעומת זאת, הכחישו כל מגע עם הקטינה ובמשטרה בדקו את גרסתם. עוד העלתה החקירה כי החשודים הכירו את הנערה באמצעות אחת הרשתות החברתיות והיא ככל הנראה קבעה להיפגש עמם דרך האינטרנט. הנערה נשלחה לבדיקות בבית החולים כדי לברר האם קיימו איתה הצעירים מגע מיני וכן מי מהצעירים היה שותף למעשה. כמו גם, נבדק האם השתמשו המעורבים בחומר אסור כדי לגרום לנערה לאבד את כושר השיפוט והאם ניצלו את מצבה כדי לקיים איתה יחסי מין ללא הסכמתה.