העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר שרון גל, רגיל להיות בצד הימני ואף הפרובוקטיבי של הוויכוח. לא כך היה כשהתארח הערב (שלישי) לעימות ראש בראש בתוכנית 'הצינור' בערוץ 10 עם עופר גולן, חבר מפלגת 'עוצמה יהודית' שתקף את העיתונאי אמנון אברמוביץ' וקילל אותו בבוטות. "מחליא האיש שמגדף את אמנון, צעקנים בודדים בחוץ לא מייצגים כלום", צייץ גל בטוויטר.




מגיש התוכנית, גיא לרר, שאל את גל: "הופתעת מכמות האנשים שהגיבו בעדך/נגדך"? וגל ענה: "לא קראתי את כל התגובות, אני לא מתרגש מתגובות. אני למוד ניסיון. יש לי מצפן ומצפון ואני אומר את מה שאני חושב. זה הרגיש לי בלתי נסבל ואמרתי את דעתי בעניין".



לרר שאל את גולן אם הוא רוצה להתנצל על התקרית: "אתה לא מתחרט על האמירה"? גולן המשיך להצדיק את מעשיו וענה: "ברגע שבן אדם יושב בטלוויזיה ומטיף נגד היהודים ונגד המדינה, אני יכול להגיד לו כל דבר. הגיע הזמן להגיד את האמת לאותו גייס חמישי שיושב בתקשורת ומשתף פעולה עם האויב". "זה שאברמוביץ' נפצע, לא נותן לו לגיטמיציה", התייחס גולן לפציעתו של העיתונאי במלחמת יום הכיפורים.




שרון גל התערב ואמר: "אפשר וצריך להתווכח עם אברמוביץ'. להעמיד אותו על טעויותיו בכל דרך לגיטימית, אך לשיח חייב להיות גבול. אתה נתת דלק לידי אנשי שמאל שיגידו 'אלה האנשים שתומכים באזריה'. אז לדעתי חייב להיות קו אדום, אתה לא מייצג מבחינתי את אנשי הימין".




גולן הגיב להאשמות גל וענה: "אני מייצג 80% מהציבור שמאס בתקשורת שמאלנית שמשתפת פעולה עם האויב. אמשיך לפעול נגד השמאל הקיצוני כי זה הרעל של החברה והמדינה שלנו".



"מה שעשית זה בעיקר לפגוע באלאור", הטיח בו גל והוסיף: "עשית שירות רע כי עכשיו יכולים לבוא ולהגיד 'הנה, אלה התומכים'".



כזכור, בקדימון לכתבה של עמית סגל ואמנון אברמוביץ' בעניין משפט אלאור אזריה, נראה גולן תוקף מילולית את אברמוביץ' מחוץ לכתלי בית הדין. תחילה הוא הפגין על עצם המשפט: "השופטת צריכה לבטל את התיק הזה לאלתר". לאחר מכן צולם כשהוא יורד לפסים אישיים וקורא לאברמוביץ' שלא להגיע לבית הדין: "לך י'בוגד, חבל שהטנק לא שרף אותך למוות". עוד הוא הוסיף: "אתה בוגד בעם שלך י'זבל, לך מפה. אתה בוגד בעם ישראל".