נתן זהבי, עיתונאי מעריב, ביקר בחריפות אמש את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות התיעוד של התקיפה המילולית הקשה שעבר פרשן חדשות 2 אמנון אברמוביץ' בידי תומך של אלאור אזריה. זהבי טען כי האירוע הקשה מחייב פעילות של נתניהו, שמפקיר לדבריו את העיתונאי אשר מאוים על ידי גורמי ימין קיצוניים. 

"אדוני ראש הממשלה, אני מתנצל על הבוטות אדוני, חיכיתי כמו מעטים וטובים שאחרי שתראה את מה שהתרחש תצא בהודעה מצולמת לציבור ותזהיר,תגנה,תודיע שתפעיל את צייד המעשנים ארדן, את המפכ"ל המבולבל, את מערכת המשפט בכדי להכניס מאחורי סורג ובריח את כנופיית החלאות שתעשה בקרוב לינץ לעמיתי חברי אמנון אברמוביץ'", כתב זהבי בעמוד הפייסבוק שלו.
"אתה שותק.יום השנה לרצח רבין מתקרב, אולי זה יקרה באותו יום, דמו בראשך, אתה מתגלה יותר ויותר כראש ממשלת החלאות, אתה מפחד ביבי, אתה מפחד ממירי מאורן חזן, ממוטי יוגב, מבנט, מיריב לוין, מאלקין ומהאספסוף המתלהם".

"אתה, המלכה האם, שני הנסיכים היורשים ולהקת הסריסים השרים למשמעתך תפלו -אם לא תפלו -המדינה תיפול. נכון אמנון אברמוביץ לא זכה במדליית ארד באולימפידת הנכים -הוא זכה בפלטינה,הרבה פלטינה, אבל הוא לא שווה טלפון, גם בגלל שאתה פחדן וגם בגלל שאתה קמצן".

אמנון אברמוביץ'. צילום: חדשות 2

 
כזכור, פרשן חדשות ערוץ 2 אמנון אברמוביץ', צילם יחד עם הכתב הפוליטי של הערוץ עמית סגל כתבה המלווה את משפטו של החייל אלאור אזריה. בקדימון לכתבה, שפורסם שלשום בחדשות הערוץ, נראה אדם זר תוקף מילולית את אברמוביץ' מחוץ לכתלי בית הדין. תחילה הוא הפגין נגד המשפט ואמר: "השופטת צריכה לבטל את התיק הזה לאלתר", ולאחר מכן צולם כשהוא יורד לפסים אישיים וקורא לאברמוביץ' שלא להגיע לבית הדין: "לך יא בוגד, חבל שהטנק לא שרף אותך למוות", אומר כשהוא מתייחס לפציעתו של הפרשן במלחמת יום הכיפורים, שעל פעילותו בה זכה בצל"ש.