המשטרה עצרה שוטר משמר הגבול לשעבר, בן 28, החשוד ברצח של גבר בשנות ה-60 לחייו, שעמו ניהל מערכת יחסים אינטימית. העצור מואשם גם בסחיטת גברים נוספים. כתב הפלילים בוקי נאה סיפר לניסים משעל ודרור רפאל ב-103FM: "הוא הגיע אליו הביתה לרחוב סירקין בתל אביב, בין בן יהודה לדיזנגוף. ולאחר מכן המבוגר נמצא מת. השכנים הריחו ריח, הזמינו את המשטרה, שפרצה את הדלת ומצאה אדם מת. בהתחלה חשבו שזה מוות טבעי. כיוון שהוא חי לבד גופתו נשלחה לבדיקה באבו-כביר ושם מגיעים למסקנה שרצחו אותו. המשטרה עושה 'מחקר תקשורת' ומוצאת שהשיחות האחרונות שלו היו עם השוטר לשעבר. מאתרים אותו ועוצרים אותו לחקירה, בה הוא מודה שהוא פגש אותו אצלו בבית, אבל לא מודה שהרג אותו. המשטרה חושדת שמדובר בוויכוח על כסף, ומתברר שלפני חודש וחצי כבר עצרו את אותו הבחור על איומים ברצח".



"יש בתל אביב עולם שלם של גברים מתבגרים בעלי נטיות שונות מהרגיל, אוכלוסיה חלשה מאוד שמחפשת חברה", סיפר נאה. "הם מזמינים לבתיהם גברים צעירים לקיים יחסי מין, אשר מוזמנים דרך אתרי אינטרנט, שבהם לכל אחד יש את הכינוי שלו, לא את השם האמיתי. השיטה היא לבוא הביתה, לעשות 'כיף', ואז לדרוש עוד כסף, לאיים ברצח, לתקוף, לגנוב את הכרטיס אשראי ולהשתמש בו, והקורבן לא ילך למשטרה כי הוא מתבייש, כי הוא 'לא נורמטיבי'. הרי לפעמים מי שהולך לזונה ולא רוצה שיידעו מוכן לשלם עוד כסף או לקנות מתנה כדי לישון בלילה בשקט".

"בעבר היו הרבה מקרים שנגמרו ברצח, נמצאו גופות ואנשים ישבו בכלא. היו הרבה מאוד פרשיות כאלה ויש גם כאלה שחלקן לא מפוענחות", הדגיש נאה. "בהיסטוריה של עשרים השנים האחרונות יש לפחות עשרים מקרי רצח בלתי מפוענחים של הומוסקסואלים מבוגרים, שנמצאו באזור הזה של מרכז תל אביב וצפון תל אביב, אחרי שביקרו בבתיהם גברים צעירים.

"בסיפור הנוכחי אולי הוא סחט אותו או ניסה לסחוט", הוסיף נאה. "המשטרה טענה בבית המשפט שהיא חושדת שהוא סחט עוד 13 אנשים. היא עשתה כאן טעות נוראה. היא לא פרסמה את הסיפור, היא העלימה אותו. במקום לפרסם את התמונה שלו ואז מי שהיה רואה אותה ורואה שהייתה לו אתו פרשיה, יכול להיות שהיה הולך למשטרה ומתלונן. אתמול סוף סוף המשטרה הסירה את האיפול, התמונה התפרסמה בתקשורת ויכול להיות שעכשיו יבואו עוד גברים שיתפסו אומץ ויגידו שהוא סחט אותם והם שילמו לו וקנו לו".

"אני לא יודע אם לקרוא לזה תופעה, אבל אני מכיר עוד כמה כאלה שהיו שוטרים במשמר הגבול, ואולי בגלל שהם שברו אלות על גב של אנשים, יש להם אחרי זה ייסורי מצפון והם הולכים לעשות תיקון ולעבוד במקצוע העתיק בעולם", סיפר נאה. "אני מכיר מג"בניק לשעבר אחד, שמתחפש לאישה ומפנק גברים בתחנה המרכזית בתל אביב. אלה אנשים נחמדים מאוד".

"ניסים משעל ודרור רפאל", כל בוקר ב-9:00, ב-103FM

עריכת תוכן 103FM: אסף נבו