בלי בושה: שלושה בני אדם הגיעו היום (חמישי) למודיעין, סמוך לקניון "מודיעין סנטר" ברחוב עמק איילון בעיר ושדדו לאור יום מאות אלפי שקלים במזומן מחלפן כספים שישב בתוך רכבו הפרטי. בתיעוד האירוע ניתן לראות כי החשודים היכו את הנהג ונאבקו איתו עד שהצליחו לקחת ממנו את הכסף ולברוח. הנשדד, צעיר כבן 25, נפצע ופונה לבית החולים תל השומר כשמצבו בינוני והוא סובל מחבלת ראש. כוחות משטרה פתחו בסריקות אחר החשודים שנמלטו.


שוד לאור יום במודיעין

מהפרטים עולה כי מוקדם יותר אדם דיווח למוקד 100 של המשטרה על ארבעה חשודים הנוסעים ברכב שכור היוצא מאיזור "ישפרו סנטר" בעיר. אותו אזרח מסר למוקדנית את פרטי הרכב ומספר הרישוי שלו, אולם ההודעה הזו לא הדליקה נורה אדומה אצל השוטרים שרגילים לקבל דיווחים דומים כמעט מדי יום. זמן קצר לאחר מכן כבר נתקבל דיווח נוסף, הפעם מאיזור "מודיעין סנטר" הנמצא בקצהו השני של העיר, על השוד של חלפן הכספים הצעיר לאחר שיצא מצ'יינג'. לאחר השוד, נמלטו החשודים מהמקום באותו רכב שכור. 



ניידת משטרה, ארכיון. צילום: אלוני מור
ניידת משטרה, ארכיון. צילום: אלוני מור




כוחות גדולים של משטרה הוזנקו לאיזור והחלו בסריקות בניסיון לאתר את הרכב הנמלט ובו החשודים. במקביל, החלו לאסוף חוקרי המשטרה מצלמות אבטחה משני המרכזים המסחריים בניסיון להתחקות אחר זהותם. גם פרטי הרכב שבו נמלטו נבדקים כדי לבחון אפשרות כי מדובר ברכב גנוב. צוות מד"א שהגיע למקום הגיש טיפול רפואי לחלפן, שהיה בהכרה אולם סבל מחבלות בראשו ופינו אותו כאמור לאחר מכן לבית החולים תל השומר כשמצבו מוגדר בינוני.



גורם במשטרה דחה את הטענות לאוזלת יד כביכול של השוטרים: "יש כאלה תלונות מדי יום והן נבחנות, אולם צריך להבין שהדיווח נמסר מאזרח בנקודה אחת של העיר והשוד אירע בקצה השני של העיר ובחלוף פרק זמן קצר ביותר. המשטרה טיפלה גם בדיווח הראשוני וכמובן באירוע האמור וכל טענה אחרת תיבדק". במשטרה מסרו כי ייבדק הטיפול בדיווח הראשון.