הגניבה הכפולה: גנבות ואבדות של בעלי חיים רבים מסתיימות לצערנו ללא מציאתן. הבעלים של הכלב הזה מתל אביב היה נחוש למצוא את חיית המחמד שלו - הוא לא הסתפק בהגשת תלונה ותלה מודעות רבות ברחבי העיר, בתקווה שתמונה תסייע לאיתורו. אך הוא לא תיאר לעצמו שהמקרה הזה יוביל לפיצוח של ביזה נוספת. 



הבעלים הגיש בשבוע שעבר תלונה במשטרת תל אביב לאחר שכלבו נעלם במהלך טיול שערך בצומת הרחובות אלנבי וקינג ג'ורג' בעיר. כאמור, הוא לא הסתפק בכך ואף תלה שלטים ברחבי העיר בניסיון לאתר את כלבו האהוב, שנשא על צווארו קולר ועליו פרטים של בעליו.




השוטרים הפתיעו. צילום ארכיון: פלאש 90

 
המפגש ושוטרי הבילוש

הבוקר (שלישי) קיבל הבעלים שיחת טלפון מאדם שהודיע לו כי חיית המחמד שלו ברשותו וכי יסכים להשיב לו אותה בתמורה ל-1,700 שקלים. הבעלים לא חשב פעמיים והסכים להיפגש עימו, לא לפני שעדכן את השוטרים על הפגישה שתוכננה להתקיים בשדרות רוטשילד בעיר.

מחקירת המקרה עלה כי אותו חשוד שוחח עם הבעלים מטלפון נייד שנגנב בחג הסוכות האחרון מדירה בתל אביב. האדם שהגיע למקום יחד עם הכלב, תושב עיסוויה בן 33, נעצר ע"י צוותי הבילוש שהמתינו לו באזור. הוא הובהל לחקירה משטרתית ומחר יובא לבית המשפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו.

הכלב, והפלאפון שנגנב מאדם אחר, הושב אל בעליהם המאושרים. לכלב שלום.