סערת התחקיר של התוכנית "עובדה" בדבר התנהלותו של ראש הממשלה, ממשיכה הבוקר (שלישי) גם בעקבות התגובה הארוכה של בנימין נתניהו, שפתחה דיון בפני עצמו. תגובות רבות הגיעו הן מימין והן משמאל, כשאחת מהתגובות היתה בתכניתו של העיתונאי אראל סג"ל, שתקף בחריפות את התנהלותה של אילנה דיין בנושא, וגם את התקשורת באופן כללי, כשהוא מציין כי זוהי אחת הסיבות בגינן הוא חושב כי יש לבצע רפורמה בשידור הציבורי ובשוק התקשורת.



מי שבחר להתייחס לכך בתוכנית הבוקר שלו בגלי צה"ל הוא אראל סג"ל, שתקף ואמר: "יש המון קלאסה בדרך שהתקשורת תוקפת את נתניהו. בסה"כ מגיע כל הכבוד לאילנה דיין, אבל יחד עם זאת, היא לא גילתה לנו שום דבר חדש. היא טוענת שאשת ראש הממשלה צועקת. גם אשתי צועקת, גם אמא שלי. ברור הרי שהיא לא התעסקה במינוי ראש המוסד, אבל זה שהוא יושב ונותן פרטים לתוכנית הטלוויזיה, מעיד עוד יותר למה לא מינו אותו. הרי כבר היה לנו כאן ראש מוסד שניסה לעשות פוטש. 



"אני מעריך את אילנה דיין, ואני מכיר את נתניהו, ואני חושב שיש רגע שהגיעו מים עד נפש. אם הוא היה מדפדף תגובה של שלום ותודה רבה, אף אחד לא היה מעריך את זה. הכללים השתנו. אם שופכים עליך חרא על הראש, מגיבים. אם זר היה נוחת כאן לפני שבוע, הוא היה מבין שנתניהו חנק ולפת את רבין ורצח אותו, ומאז הוא לא מפסיק להסית נגד התקשורת כאילו הוא בצפון קוריאה.



"מבחינתו, הגיעו מים עד נפש, בתחושה שהתקשורת הישראלית בעשור האחרון, יחד עם האופוזיציה, מנסה להפיל אותו. ראש ממשלת ישראל הוא טוב. המצב הביטחוני של ישראל הוא טוב, הכלכלי הוא טוב, כל הזמן מנסים להפיל אותו. אז יגידו שאני שופר, אז שיגידו. צריך אחד כזה. גם עיתונאים יצטרכו לקבל דברים שאומרים עליהם.



"יש לי יושר אינטלקטואלי. מ-2015 אתם מתעסקים בלהפיל את נתניהו. ערוץ 2, 10, וידיעות אחרונות. העם לא מטומטם. ראיתי תגובות של עיתונאים אחרי זה. כולם בקול אחד. תגובות צריכות יותר קלאסה. אתם לא מוסמכים לפסיכיאטריה. מותר לראש הממשלה להביע את דעתו. התגובה של עיתונאים ושאומרים שהוא משוגע, ושאומרים שהוא מסית, היא חוצפה, מסוכנת ופגיעה בדמוקרטיה.



"זה ראש ממשלה היחידי שאמרו מלכתחילה ללכת על הראש של אשתו, ושזה הפך להיות בונטון. הוא כל הזמן אומר 'תתקפו אותי', אבל הולכים על שרה. עוזי ארד ויועז הנדל מלכלכים בכל פינה כבר כמה שנים. אל תהיו תמימים. יש פה שני שבטים, אחד מול השני". לאחר מכן הוסיף: "מה שכן, לא הייתי כותב את התגובה בצורה הזאת".