"לא חשבתי שאי פעם אכתוב פוסט כזה", כתבה סיוון פישר חיוני בתחילת הפוסט שרץ ברשת היום (חמישי). "פרצו לי לדירה השקטה שלי וגנבו לי את המחשב ועליו כל התמונות של ילדתי האהובה שנפטרה לפני שלוש שנים. גם את ההארד דיסק החיצוני שהיווה גיבוי גנבו. התמונות הן הזיכרונות היחידים הממשיים שנשארו לי ממנה. שלל הסרטונים שבהם היא צוחקת, צוהלת ומשחקת עם כלבתה האהובה. אני מתחננת מי שגנב או קנה מחשב מקבוק אייר, בבקשה תחזיר לי אותו, אני מוכנה לקנות אותו בחזרה, רק לקבל את התמונות, למקומן הטבעי כאן לצידי. בתמונה רני אהובתי. בבקשה שתפו את הפוסט ואולי נגיע ללבו".








התינוקת רני פישר נפטרה בחודש יולי בשנת 2013 ממחלה מטבולית והיא רק בת שנה וחצי. חודש לאחר מותה, הוקמה עמותה לזכרה ולמען ילדים החולים במחלות מטבוליות ומחלות יתומות (מחלות קשות ונדירות), בשם המשאלה של רני. "רני נולדה בינואר 2012, תינוקת פצפונת וקסומה במשקל זעיר", נכתב בעמוד הפייסבוק של העמותה. "רני כפירוש שמה בשפה ההודית הייתה מלכתנו". 




לפי הכתוב בעמוד, העמותה הוקמה מיד לאחר פטירתה של רני, על מנת לקדם מחקר בנושא מחלות מטבוליות ומחלות גנטיות חשוכות מרפא, תמיכה נפשית וכלכלית במשפחות בעלות ילדים חולים וקידום פורום מקצועי ורפואי בנושא. מטרה נוספת של העמותה היא פתיחת מרכז מטבולי/ גנטי בבית החולים ״דנה״ (איכילוב). העמותה צועדת יד ביד עם המחלקה הנוירולוגית בבית החולים "דנה", כאשר הפורום הרפואי מנוהל על ידי פרופ' אביבה פתאל, מנהלת מחלקת נוירולוגית ילדים.