מיד לאחר הבחירות בארצות הברית העלתה ורד בן סעדון, בעלת יקב הבוטיק "טורא" הנמצא בהתנחלות רחלים שבשומרון, תמונה של היקב שלה ומתחתיה כתבה "מחכים לביקור של דונאלד טראמפ". הפוסט עורר את זעמו של מבקר היינות, היינן של רשת "דן" ומחבר מדריך יינות ישראל גל זוהר שענה לה בזו הלשון: "אכן ביקור מתבקש, שהרי יש לכם כל כך הרבה במשותף. הגזענות הלא מוסוות אותה אתם חולקים בגאווה אינה מפתיעה כל ועיקר. קצת יותר מפתיעה הכמיהה שלכם לביקורו של מטרידן סדרתי, שקרן פתולוגי וחמקן מיסים גאה".

זוהר הוסיף: "ואולי במחשבה שנייה רב המשותף על השונה. וכן, אין ספק שאין כמו שאורח שמגיע, חופן את ישבנך, מחבק ומנשק כי הוא יכול. קצת פחות נעים אולי הרגע בו הוא תופש בכ** אבל מה לא נעשה בשביל המולדת. ואם אפשר רק טיפ קטן, על סיור במרתף החביות ניתן לוותר, מאז ומעולם העדיף אותן צעירות". חתם מבקר היינות הנודע.

הפוסט של יקב טורא:





בן סעדון נפגעה עמוקות מההתקפה הבוטה והשיבה: "בתחילה חשבתי להתעלם מהפוסט הדוחה שלך אבל במחשבה שנייה זה לא יהיה נכון. לפני כשנה כתבת ספר בו החרמת אותי ואת היינות שלי. נפגעתי והמשכתי הלאה. התרגלתי. אך יש גבול. אתה לא תפגע בי ובכבוד שלי כאישה. אני אמא לחמישה ילדים שעובדת קשה מבוקר עד לילה . משתדלת לייצר את היין הטוב ביותר ואתה בא ומזלזל בי פגיעה אנושה פגיעה שאגב אינה אישית אלא פגיעה בציבור הנשים כולו".



בן סעדון התלוננה במשטרה, ובמקביל - נכתבו עשרות תגובות לוויכוח בין השניים, התוקפות נחרצות את זוהר, שבסופן - נאלץ הוא להתנצל בפני בן סעדון, בכותבו: "הכוונה שלי הייתה כמובן הבעת תדהמה לנוכח תמיכה בטראמפ, אדם שבעיני נתפס כשונא נשים, כמטריד נשים ומסוכן לנשים. באופן אירוני או אולי סתם דבילי, בחירת המילים שלי הייתה כה עלובה שהתוצאה הייתה בדיוק הפוכה ולמען האמת מביכה".