האם מדיניות ההשתלחויות של נתניהו מגיעה גם לאזרח הקטן? לפי כתבה באתר פוסטה, יואב סאלם, תושב כפר שלם ששיתף פוסט בפייסבוק העוסק בהתנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשפחתו, וטוען שזכה לתביעה מטעמם. "בשם מרשיי, ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו הגב' שרה נתניהו ומר יאיר נתניהו, הריני לפנות אליך בהתראה", כתב לו אתמול (ראשון) פרקליטם של בני הזוג נתניהו, עו"ד ד"ר יוסי כהן, על השיתוף שעשה ב-30 לאוגוסט השנה.



"פרסמת בעמוד הפייסבוק שברשותך פרסום המכפיש את מרשיי בהכפשות חמורות וקשות. כך לדוגמה, הינך טוען כי מרשיי, מר וגברת נתניהו, שלחו את בנם מר יאיר נתניהו ל'משימות בלדרות' לצורך הפקדת מיליוני דולרים במקלטי מס. פרסום זה אינו אלא המשך לשורת פרסומים מכוערים, בזויים וכוזבים ביותר שפרסמת בעקביות... פרסומך הכוזב, שאינו נתמך בחומר ראיות עולה כדי לשון הרע".



במכתב, דורש עו"ד כהן מסאלם להסיר לאלתר את הפוסט ולפרסם בתוך 72 שעות הכחשה פומבית בהבלטה, ואם לא ייעתר הרי ש"מרשיי הורו לי לנקוט נגדך בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותם ובכלל זה פנייה לערכאות". 



יש להדגיש כי הפוסט המדובר כלל לא נכתב על ידי סאלם, אלא על ידי עורך דין בשם דוד לוי. בפוסט המדובר ששותף מאות פעמים מהדף של סאלם, כתב לוי בין היתר: "יאיר נתניהו נהג לצאת בשליחות אביו מאז גיל 18 למשימות בלדרות של הפקדת מיליוני דולרים בפנמה ובמקלטי מס". דוד לוי עצמו לא נתבע, וגם לא מי ששיתפו את הפוסט מהדף של סאלם. 



"יש אין סוף עיתונאים שכותבים עליו ועל בני משפחתו, והוא פונה דווקא אלי, האזרח הכי פשוט שכותב פוסטים בפייסבוק?", שאל סאלם בכעס בשיחה עם פוסטה. "ראש הממשלה הזוי. מדאיג אותו שרושמים עליו פוסטים, לא מדאיגים אותו האזרחים הרעבים שהמשכורות שלהם מתחת לאפס? יש אלפי ניצולי שואה זרוקים, זקנים רעבים, ילדים שהולכים לבית ספר בלי אוכל, והוא דואג לטייקונים. זה כואב, זה מרגיז. אני פשוט מאוד אזרח ממורמר על כל השחיתות של הממשלה הזו. אני לא חוקר ולא עיתונאי. אני רק מצטט ומשתף כתבות".