גל השריפות ממשיך להשתולל, זה היום השלישי. צוותי הכיבוי ממשיכים לעבוד שעות נוספות למען ביטחון התושבים. ביניהם, טפסר רמי אברהם, מפקד תחנת הכיבוי האזורית איילון, שסיפר הבוקר בתכניתו של גבי גזית  ב-"103FM", על כיבוי השריפה בעיר מודיעין. "חקירת השריפה מסתמנת לכיוון הצתה, ושאר האירועים נחקרים. איך שקיבלנו התרעה על האירוע, נתנו מענה עם כוחות גדולים ו-12 צוותי כיבוי, בשיתוף מטוסים. היה שם אירוע לא פשוט שאיים על הבתים. לא נגרם נזק, בין היתר כי יחד עם המשטרה וראש העיר, הורינו על הסתגרות בבתים והצלחנו לבלום את האש", אמר. 



"כבר יומיים לא נחנו"

"אנחנו בעיצומו של קרב", הדגיש טפסר אברהם. "אני בשירות 22 שנים, ולא זכורה לי כמות כזו מטורפת וריכוז כזה של אירועים בזמן כזה קצר. מערך הכבאות נכנס למסגרת של כוננות מלאה ומתוגברת, היומיים האחרונים היו מתישים. אנחנו עובדים מסביב לשעון כבר יומיים כמעט ולא נחנו. בנוסף לכל מזג האוויר, יש את אירועי השגרה, כמו שריפות בתים ותאונות דרכים, זה לא נפסק. כרגע אני בדרכי לשריפה במושב חמד".

אברהם ביקש להרגיע את התושבים, ולנסוך בהם ביטחון בכוחות ההצלה. "המסר שלי לציבור הוא להאמין ולבטוח בגורמי החירום, שיישמעו להוראות. אנחנו רוצים שאף אחד לא ייפגע, ואנחנו ניתן את המענה הטוב ביותר. יש לנו כוחות חירום שעובדים בשיתוף פעולה מעולה ונותנים מענה מעולה. חשוב שברגע שמזהים שריפה להתקשר מיידית ל-102, כדי שנוכל לתת את המענה בצורה המהירה ביותר, ונמנע פגיעה בחיי אדם".