אלמוני ביצע היום (חמישי) שוד בנק ברחוב סוקולוב ברמת השרון. החשוד נכנס לבנק מצויד בפתק ושקית וגנב מהמקום סכום כסף לא ידוע. לאחר מכן נמלט הצעיר מהזירה באמצעות אופנוע. כוחות משטרה החלו בסריקות אחריו ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע. זמן קצר לפני כן דווח על שוד נוסף בבנק מזרחי, ברחוב השומר בבני ברק. גם במקרה זה נמלט החשוד עם סכום כסף לא ידוע. בשני האירועים אין נפגעים והמשטרה בודקת חשד לקשר בין המקרים.



לקוח ששהה בסניף ברמת השרון בזמן האירוע סיפר על השתלשלות האירועים. "ישבתי בתוך הסניף מול פקידת משכנתאות, אחרי שעות הסגירה, כשלפתע הגיע צעיר שדפק על הדלת בחוזקה, כי הבנק היה סגור. חשבתי שמדובר בלקוח שמנסה להיכנס לבנק, ומבקש שיבואו לקראתו. אף אחד לא בא לקראתו. בתוך פחות מ-30 שניות הוא עמד מול הפקידים. הוא לבש קסדה שחורה עם פסים ירוקות, כפפות אדומות ומעיל שחור. הייתי בטוח שמדובר בשליח שהביא אוכל לעובדים, ובעודי מתבונן, הבחנתי בו יוצא בסערה מהמקום. זה הרגע שהבנתי שמדובר בשוד. קפצתי מהכיסא שלי והתחלתי לרוץ, אבל הוא זינק על האופנוע וברח מהמקום", סיפר עד הראייה.



זירת האירוע בהוד השרון. צילום: אלון חכמון
זירת האירוע בהוד השרון. צילום: אלון חכמון



מסתבר כי אותו שודד פרץ לסניף ברמת השרון, כשהוא דחף בחוזקה את הדלת, פנה לפקיד באחת העמדות הראשונות, והודיע לו כי מדובר בשוד. הוא קיבל לידיו כמה אלפי שקלים ונמלט מהמקום.



"הבנק ממוקם על כביש סוקולוב, כשיש אקווריום גדול מזכוכית, שעוברי אורח לא יכולים לראות מה קורה בתוך המקום הזה. יש מדבקה ענקית של בנק דיסקונט, אז אף אחד לא ראה כי הוא היה בסביבת עבודה שלכאורה רחוקה מעיני הציבור", הוסיף עד הראייה.



עם הדיווח על האירוע הגיע למקום איש צוות זיהוי פלילי של המשטרה. קצין הביטחון של הבנק סייע לאסוף תיעוד במצלמות האבטחה, כאשר שם נראה כי פניו של החשוד היו מכוסות. כאמור במשטרה בודקים קשר בין האירוע שהתרחש ברמת השרון, לאירוע בבני ברק.