ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב בפייסבוק לפרסום לפיו העיתונאי אראל סג"ל טוען כי העיתונאי רביב דרוקר ניסה לכאורה לפגוע במינוי אל"מ עופר וינטר לתפקיד מח"ט גבעתי: "אזרחי ישראל הבינו כבר מזמן שערוץ 10 חבר לתאגיד ההכפשות של נוני מוזס, רביב דרוקר ושות'. מדי ערב משדר ערוץ 10 שידורי תעמולה שקרית נגדי ונגד בני משפחתי במטרה להפיל ראש ממשלה מכהן של הליכוד".






"העיתונאי אראל סג"ל פרסם היום שהם גם ניסו לרקום עלילה שקרית נגד תא"ל עופר וינטר, כדי לסכל את מינויו כמח"ט גבעתי. אם זה יוכח כנכון, זה פשוט מזעזע. מעניין לראות אם יקיר הקרן החדשה רביב דרוקר, שמפיץ מדי יום בלונים מלאי אוויר חם עליי ועל משפחתי ודורש עליהם חקירה, ידרוש גם חקירה על ההאשמה החמורה שהעלה נגדו אראל סג"ל", כתב.



עופר וינטר. צילום: דוברות משרד הביטחון
עופר וינטר. צילום: דוברות משרד הביטחון



במהלך היום נחשפה פרשה יוצאת דופן במהלך תוכניתו של אראל סג"ל בגלי צה"ל, שהנחה אותה ביחד עם שמעון ריקלין. במהלך התוכנית סיפר העיתונאי כי ישנה פרשה, אותה הוא חושף, לפיה העיתונאי רביב דרוקר ניסה למנוע את מינויו של מח"ט גבעתי לשעבר, עופר וינטר, בכך שניסה להבין האם חיסל ללא צורך צעיר פלסטיני.



במהלך השידור עלה על הקו עודד סבוראי, מקורבו ועורך דינו לשעבר של תא"ל עופר וינטר, שוחח עם סג"ל וריקלין, וסיפר על אירוע שהתרחש לפני כארבע שנים כשהיה תא"ל וינטר מפקד החטיבה הצפונית באוגדת עזה. לדבריו, באחד מן הימים הגיע למשרדו של תא"ל וינטר חייל שלו לשעבר הנושא עמו מכשירי הקלטה ומנסה לדובב אותו להודות על כך שהורה לו לירות בנער פלסטיני חף מפשע בעת פעילות מבצעית.