לפני קצת יותר משבוע שחרר האמן הקנדי 'The weekend' את אלבום האולפן השלישי שלו – "starboy", בו לוקחים חלק אמנים כמו קנדריק לאמאר, לנה דל ריי ודאפט פאנק. כחלק מקידום האלבום, 'The weekend' התראיין לכמה גופי תקשורת, והחליט לחשוף מה עמד מאחורי ההחלטה לקצץ את שיערו שהפך להיות סימן ההיכר שלו.



"החזון כבר לא היה שם", סיפר הזמר שקיצץ את מחלפות ראשו בספטמבר האחרון. "רגע התספורת היה אחד הרגעים הטובים בחיי. יכולתי לישון טוב יותר לאחר מכן, אני מרגיש קל יותר, וכשאני מופיע – אני מופיע טוב יותר ומרגיש טוב יותר. החלק הטוב ביותר בתספורת הוא העובדה שאני יכול סוף סוף לחבוש כובעים! אני יכול לשים כובע מצחייה ולהיכנס למסעדה, ואף אחד לא יזהה אותי – הרגשה נהדרת", סיכם.



אם תהיתם מה עשה הזמר עם כל רעמת השיער המכובדת שלו, ובכן - השיער נשמר בכספת של מנהלו האישי, כך שאם מסיבה שאינה ברורה לנו אתם חפצים בקוצה משיערו – יש לכם לאן לפנות.






להקת ניקלבק נעלבת



נסיים עם סיפור ההמשך לפרסום שלנו כאן בשבוע שעבר על להקת ניקלבק, ועל האופן שבו משתמשת משטרת קנסינגטון הקנדית בהרכב, כדי להרתיע נהגים מקומיים מלעלות לרכב שיכורים. כפי שפרסמנו כאן לאחרונה, המשטרה המקומית העלתה פוסט לעמוד הפייסבוק שלה בו ציינה כי מי שייתפס כשהוא נוהג שיכור, יקבל – פרט לכל העונשים המוטלים בחוק, עונש נוסף: האזנה לאלבומם החדש של ניקלבק.



ובכן, ההרכב פחות התחבר להומור של השוטרים ופנה אליהם בבקשה שיסירו את הפוסט. משטרת קנסינגטון הסירה את הפוסט ופרסמה התנצלות. הכוונה – כך נכתב, הייתה להעביר מסר חזק ולהפיץ אותו במהירות. ובכן, המסר היה בהחלט חזק וגם הופץ במהירות שיא – את ניקלבק זה פחות שעשע, אנחנו דווקא חשבנו שזו הייתה בדיחה לא רעה בכלל.