רצח בפתח תקווה: צעיר בן 22 נדקר למוות הלילה (שישי) במהלך קטטה ברחוב סיני בפתח תקווה. הצעיר פונה במצב קשה על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א לבית החולים בילינסון, כשהוא סובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. בבית החולים נאבקו הרופאים על חייו, אולם לאחר זמן קצר נקבע מותו. המעורבים באירוע נמלטו מהזירה והמשטרה פתחה בחקירה. 



הקטטה על פי החשד החלה ברחוב קיש פינת החמישה. פחי אשפה שנהפכו על הכביש והמדרכה הם הסימנים להתפרעות שהיתה במקום וככל הנראה למרדף שניהלו המעורבים אחר הקורבן.



עוד עלה כי מדובר בקטטה שפרצה בין צעירים שהיו תחת השפעת אלכוהול והגיעו עד לרחוב סיני פינת החמישה. שם, סמוך לכניסה לבית הספר קורצ'אק, אירעה הדקירה שהובילה למותו של הצעיר.



דייר שמתגורר בסמיכות לזירת האירוע סיפר: "צפינו במשחק הכדורגל של הפועל באר שבע. בסיום המשחק ירדנו למטה וראינו ניידות משטרה, רק אז הבנו שמדובר בזירת רצח, ממש לא שמענו כלום, הכל התנהל שם כנראה בשניות". דייר אחר הוסיף: "השוטרים חיפשו בכל פינה אפשרית והגיעו לפינת הרחובות החמישה וקיש שם בעצם נראה היה שכביכול בוצעו גם מעשי ונדליזם".



פרמדיק מד"א דוד ברוכי, שטיפל בצעיר, סיפר: "ראינו על המדרכה צעיר כבן 20 בהכרה, הוא סבל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ותוך פינוי המשכנו בטיפול הרפואי כשמצבו הלך והתדרדר. בחדר הטראומה בבית החולים הרופאים שהמתינו לנו המשיכו להיאבק על חייו".



הרצח מצטרף לשורה של מקרי אלימות קשים שקרו בעיר בתקופה האחרונה. כזכור, לפני כשבועיים אירעה קטטה במועדון ברחוב ז'בוטינסקי שהסתיימה בדקירות ובפציעתו האנושה של צעיר בן 27 מאור יהודה, שזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו. אחיו בן ה-19 שבילה איתו במועדון נפצע גם הוא מדקירות במהלך הקטטה ומצבו מוגדר קשה.



זירת האירוע לפני שבועיים. צילום ללא קרדיט
זירת האירוע לפני שבועיים. צילום ללא קרדיט



השבוע הואשמו שני תושבי העיר, דניס ברשיבץ בן 20 ונער בן 16 בהריגת אזרח סודן לפני כשלושה שבועות בסמוך לבניין העירייה. מכתב האישום עלה כי הם הכו אותו שוב ושוב, בין היתר בראשו, רק בגלל שהבחינו בו פונה לשוחח עם נערות. כמו כן נאשם ברשיבץ בשיבוש הליכי משפט.