חבר הכנסת אורן חזן נתפס אמש (שישי) כשהוא נוהג בכביש הערבה במהירות של 150 קמ"ש. מדובר במהירות מופרזת של יותר מ-60 קמ"ש מעל המהירות המותרת. הוא זומן לשימוע במשטרה שיתקיים בשבוע הבא, ולאחריו יוחלט האם לשלול את רשיונו והאם הוא יוזמן לבית המשפט. 

 
"זה מראה שהתשתיות מעולות. צריך להגיד תודה לממשלה שהרחיבה את הכבישים. אני בטוח שמדובר בלא יותר מאי הבנה גדולה", אמר באירוע "שיחת השבת" של לשכת עורכי הדין באילת. "השבוע נתפס חבר כנסת על ידי משטרת התנועה, נטען שהוא איים על השוטרים והם הגישו נגדו תלונה. אני בטוח שלא שמעתם על זה. אבל על הסיפור שלי עלו 27 ידיעות חדשותיות, עם נתונים לא נכונים - רק כי זה אני".

זו לא הפעם הראשונה שחזן מסתבך: לפני כחודש וחצי בית משפט השלום בתל אביב קבע כי חזן השתמש בסמים קשים וניהל קזינו בזמן שהותו בבולגריה. בכך, אישר בית המשפט את רוב הממצאים שעלו בתחקיר של כתב ערוץ 2 עמית סגל, בעקבותיו הגיש חזן תביעה. עוד נטען כי הצגת חזן כ"סרסור" בתחקיר נעשתה בתום לב.

ח"כ חזן הגיב אז להחלטה, ותקף את ערוץ 2: "מקריאה מהירה של פסק הדין שוב אפשר לומר כי עמית סגל וערוץ 2 חוטאים בדיווח שיקרי ומסולף. למרות מסע הכפשות חסר תקדים והתגייסות כל הגווארדיה התקשורתית למען אחד מחבריה, בית משפט בישראל מורה לכתב שנחשב בכיר בישראל לשלם פיצויים בסך 40 אלף שקל וקובע וכי לא היה סחר לא בסמים ולא בנשים. במקומם הייתי מתבייש ולא חוגג".