ג'סטין ביבר או בחינת בגרות בביולוגיה? מועצת התלמידים והנוער הארצית הופתעה לקבל אתמול בקשה לא שגרתית - תלמידת תיכון פנתה לעזרת המועצה בדחיית לא פחות מתאריך בחינת הבגרות בביולוגיה. עד כאן לכאורה, יכול להיות שמדובר בבקשה לגיטימית אם יש סיבה מוצדקת לבקשה, אך לא במקרה הזה. התלמידה שביקשה עזרה, רצתה לדחות את בחינת הבגרות בביולוגיה בשל הופעתו של אליל הפופ ואהוב המעריצות, ג'סטין ביבר, שתתקיים יום לאחר הבחינה, ב-3.5.17.

מועצת התלמידים הארצית העלתה את הבקשה בעמוד הפייסבוק שלה וכתבה: "אחת הבקשות המוזרות שקיבלנו. מה דעתכם? היא צודקת?". הפוסט עורר סערה וגרם למעל 300 איש לשתף אותו, עוד 500 הגיבו ואלפי אנשים עשו לו לייק. בין מאות המגיבים ניתן למצוא כאלה שפרגנו יותר וכאלה שפרגנו פחות. יש מי שלא ממש אהבה את הבקשה וכתבה: "מי שלא מספיק בוגר בשביל לוותר על הילד הזה בשביל בגרות שלא יעשה, יש אחרים שחרשו ורוצים לעשות את הבגרות".

מנגד לכך גולש אחר הבין את התלמידה שביקשה עזרה וכתב: "עם כל הכבוד לביולוגיה. ג'סטין ביבר לא בא לארץ כל שנה. וזה ימנע מהרבה תיכוניסטים להיות בהופעה שלו. שידחו את הבגרות או יקדימו אותה". תלמידה נוספת הצטרפה לבקשה וכתבה: "מובן שצודקת. זו לא הזדמנות שיכולה לחזור על עצמה, אולי אפילו הזדמנות של פעם בחיים ואם יש לך מזל אז פעמיים. חייבים לנסות לדחות, אני מקווה שזה יצליח".



 


"אם אני מעריצה את ג'סטין זה לא אומר שאין לי מוח"
למרות שרבים תמכו כאמור בבקשה, אחרים חשבו קצת אחרת: "מי שהולך להופעה של ביבר זה כנראה מישהו שגם ככה ייכשל בבגרויות, אז אין טעם להזיז". אחרת התייחסה לכך וכתבה: "אני בת 20, כרגע חיילת, סיימתי על ממוצע בגרות 101, ביולוגיה + ביוטכנולוגיה + כימיה. אתמול הזמנתי כרטיס להופעה של ביבר ב-800 שקלים. זה לא אומר שאין לי מוח, זה לא אומר שאני מטומטמת, זה אומר שזה סוג מוזיקה שמדבר אליי ואני אוהבת. חאלס עם בדיחות 'להעריץ את ג'סטין זה לבנות 12', עוד לא התבגרתם מההומור הזה? מתי לעזאזל תקבלו את העובדה שכל אחד אוהב את סגנון המוזיקה שהוא בוחר וזה בסדר? אתה האידיוט בקיצור".
ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי "בחינת בגרות משקפת ידע והבנה ארוכי טווח, ולא שינון של ערב אחד. בכל אופן, הבחינה תתקיים בשעה 14:30, כך שלא אמורה להיות שום בעיה".