המקרה ששעשע את הגולשים ברשת, הצחיק קצת פחות את רשויות החוק. לאחר מספר ימים, אותר האדם שתועד בשבוע שעבר כשהוא הופך באמצעות טרקטור את אחד מהרכבים של אנשי ההוצאה לפועל שהגיעו לאתר הבנייה בצומת סיבים בפתח תקווה בשביל לחלט את רכבו. בתחילת השבוע הטרקטור אותר כשהוא נטוש ברחוב ויצמן בעיר, אך הנהג, תושב חורה כבן 32, לא היה באזור ורק היום (שלישי) נעצר.

בתחילת החודש הבא אמור נהג הטרקטור להתחיל בריצוי עונש מאסר שנגזר עליו, בגין עבירות אחרות שבגינן כבר הורשע. אנשי ההוצאה לפועל צפויים גם הם להיחקר בפרשה לאחר שבסרטון המתעד את התקרית, נראה בעליה של חברה למתן שירותים משפטיים והוצאה לפועל מגיע לאתר הבנייה כשהוא מלווה במעקל, אחד מעובדיו, כששניהם נוסעים ברכב יונדאי שכור. הם הגיעו במטרה לעקל את רכבו של תושב חורה, רכב מסוג שברולט סילברדו. 

בשלב מסוים נכנס קבלן העיקולים לרכב המעוקל והחל לנסוע. במקביל ניסה החייב למנוע הוצאת רכב מהאתר. החייב עלה לטרקטור, פתח בנסיעה פרועה לעבר רכב היונדאי של המעקלים, הכניס את הכף מתחת לגלגל הקדמי, והפך את הרכב הפרטי על הגג. כל זאת בזמן שהמעקל עמד בסמוך, בעת שהתכוון להיכנס לתוך הרכב. החייב יצא מהמגרש כשהוא נוהג על הטרקטור.