שרי גולן, אחת המתלוננות נגד יזם הנדל"ן אלון קסטיאל, שנחקר במשטרה בחשד לתקיפות מיניות, התעמתה היום (שלישי) עם איש יחסי הציבור רני רהב, בעקבות שמועה על כך שהוא מייעץ תקשורתית למשפחתו של קסטיאל. בעימות המילולי, שפורסם בפייסבוק, הכחיש רהב שהוא מייעץ למשפחת קסטיאל, אך הודה שהוא חבר של המשפחה מזה 30 שנה והזהיר את גולן שיפנה למשטרה אם תמשיך לטפול עליו האשמות שווא. גולן דרשה ממנו להתנצל. בדיון שהתפתח בפייסבוק הגן על רהב מו"ל עיתון "הארץ" עמוס שוקן, כשמהעבר השני תוקפת אותו העיתונאית שרון שפורר.



הבוקר, בשיחה עם ספי עובדיה ודרור רפאל ב-103FM הבהיר רהב: "אני לא הפסיכיאטר הלאומי ואני לא הפסיכולוג הלאומי. עם כל הכבוד, לא מתאים לי, שפתאום באמצע הערב, 'נופלת' עלי חלופת וואטסאפים עם בן אדם שאני לא מכיר, אני לא יודע מי זאת. למה היא 'נופלת' עלי? אין לי מושג. אין לי מושג. זה באמת הגיע לדרגים של חוצפה. זה שאת טוענת שנאנסת, שאלוהים יעזור, אני מאוד מקווה שאחרי תשע שנים יגיעו לחקר האמת. אם חס וחלילה מישהו אנס אותך, שיישב מאחורי סורג ובריח כל חייו".



על הדיאלוג עם גולן הוסיף רהב: "הלו, מה נהיה, אני חבר שלך? אני מכיר אותך? מה את רוצה מהחיים שלי? אדם נכנס לאיזה אמוק, הוא מתחיל לשלוח וואטסאפים לחברים שלו ואז פתאום אתה מוצא את עצמך בכל פייסבוק אפשרי. בן אדם כותב לך וואטסאפ כאילו שאתה מכיר אותו. מדברת אתי על איזה משהו שקרה". 


"הלו, מה נהיה פה במדינה הזאת? כל אחד כותב מה שבא לו ואין דין ואין דיין. אז מרגע זה יש דין ויש גם דיין. זה נגמר. לא יעלה על הדעת שאנשים יכתבו לאנשים, יאיימו עליהם, 'יפוצצו' אותם במילים מטורפות ואחרי זה אנחנו אמורים להיות גם הפסיכיאטרים שלהם, מה זה? בן אדם שכותב עליך כאלה דברים, שאתה מייצג אנסים ודברים כאלה, שלא היה מעולם, לא היה מעולם".



"אני הראשון לתקוף כל אנס"


"רני רהב הוא הראשון לתקוף כל אנס", אמר רהב. "תסתכל בטוויטר, בפרשת בוכריס אני הראשון שאמרתי שזה לא בסדר ושצריך לפתוח בחקירה. אני הראשון במדינה הזאת להילחם בכל אנס ובכל הטרדה מינית שקורית, גם בפייסבוק שלי, שזה עד מיליון אנשים, גם בוואטסאפ וגם בטוויטר. כל אדם שחלילה וחס אנס או הטריד מינית, מקומו לא בחברה הישראלית. אני צועק את זה כבר כמה שנים טובות. אני בא מבית של אמא, שהייתה בכירה במשרד הביטחון ולחמה על הדברים האלה כבר לפני 40 שנה, שעוד לא ידעו מה זה. זה היה נר לרגלינו בבית. עם כל הכבוד, אף אחד לא ילמד אותי מה זה להגן על אישה. אני הראשון שעשיתי את זה".

עובדיה שאל: "אתה שואל את עצמך למה את שנוא אל חוגים כל כך גדולים?". רהב השיב: "לא. אני אגיד לך את האמת. לפי הפייסבוק אני אהוב על 90% מהציבור. יש באמת קהל מאוד ספציפי, גרעינים מאוד ספציפיים בתוך העיר תל אביב, שלא אוהבים את התמיכה שלי בממלכתיות, את התמיכה שלי בהרבה מאוד דברים שהם רואים כשליליים. אני לא שם, מצטער". עובדיה הזכיר שרהב מייצג גם את אייל גולן. "אייל גולן? 90% מהעם הזה חולה עליו, מצדיע לו, ההופעות 'מפוצצות'. מיליוני ישראלים ראו אותו השנה. זה האמן הנמכר ביותר והמושמע ביותר במדינה". "אתה מייצג את האנשים הכי עשירים במשק", טען עובדיה, ורהב השיב: "לא לא, תתפלא. עשינו בשנים האחרונות שינוי מאוד גדול. מבין הלקוחות שלנו יש גם הרבה חברות קטנות ובינוניות. אין כבר טייקונים במדינה".

רפאל שאל על העיתונאית שרון שפורר, שבעבר התעמתה ישירות עם רהב, והיחצ"ן הגיב: "היא הפכה לטרוריסטית מילולית. כולם מפחדים ממנה. אנשים לא רוצים להיכנס בפה שלה כי אין לה דין ואין לה דיין. היא מדברת על מה שהיא רוצה, יורה. כל יום היא עושה שיימינג למישהו אחר וכולם שותקים כי כולם מפחדים. אני לא מפחד ממנה. למרות שמבחינתי היא לא קיימת, אני מצדיע לה על המלחמה למען זכויות נשים ובנושא של אונס והטרדות מיניות, כי היא עשתה עבודת קודש בעניין הזה".