הולכת רגל בת 58 נהרגה היום (שישי) מפגיעת רכב ברחוב הרב הרצוג בפתח תקווה. צוותי כיבוי וחילוץ שהגיעו לזירה חילצו את האישה שנלכדה תחת גלגלי הרכב הפוגע. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוקפצו למקום נאלצו לקבוע את מותה. פרמדיק מד"א דוד ברוכי שהגיע למקום סיפר: "מדובר בתאונה קשה, אישה כבת 58 נלכדה מתחת לרכב כשהיא מחוסרת הכרה, בסיוע עוברי אורח ומכשירי ג'ק (מגבה מכני, א"ח) הרמנו את הרכב וחילצנו את הפצועה, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה וסבלה מחבלת ראש. ניסינו להעניק לה טיפול רפואי אבל הפציעה הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".



התאונה הקטלנית הבוקר מתרחשת לאחר שאמש נהרגה אישה בשנות ה-30 לחייה בתאונה נוספת באזור קריית גת. שישה כלי רכב היו מעורבים בתאונה שאירעה בכביש 6, סמוך למחלף קרית גת לכיוון צפון, באזור כפר מנחם. התאונה אירעה כאשר אחד הרכבים התהפך לתעלה בצד הדרך. לאחר חילוץ ופעולות החייאה בשטח, נאלצו כוחות ההצלה לקבוע את מותה של האישה. תשעה בני אדם נפצעו באורח בינוני עד קשה. בין הנפגעים ילדים בני שלוש, חמש ושבע. צוות טיפול נמרץ, מסוק מד"א ושני מסוקי צה"ל הוזנקו למקום ופינו את הפצועים לבתי החולים 'סורוקה', 'תל השומר' ו'קפלן'.



זירת התאונה בכביש 6. צילום: דוברות המשטרה
זירת התאונה בכביש 6. צילום: דוברות המשטרה



טפסר יגאל זוהר שטיפל בזירה סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד בין מספר רב של כלי רכב, שבחלקם מספר לכודים אשר צוותי הכיבוי פעלו לחילוצם, רכב עם לכודה בתעלה, מעורבות של מספר רב של פצועים, ביניהם ילדים ותינוקות. אין ספק שהזירה קשה מאוד. הרמנו במקום אמצעי תאורה רבים על מנת להתגבר על החשיכה וסייענו גם בפינוי הפצועים".