בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר (שלישי) בחמישה ימים את מעצרו של תושב חולון, בן 63, החשוד בביצוע אונס של נכדתה של אחותו בת הארבע וחצי, וכן של חברתה בת התשע. בסוף השבוע החולף הוגשה במרחב איילון במשטרה תלונה על ידי אימה של בת התשע בגין חשד לאונס, בעת שזו ביקרה בבית סבתה של חברת המשפחה.



לטענת האם, בתה בת התשע שהתה בבית סבתה של קטינה בת ארבע וחצי יחד עם אותה קטינה, ובאותו הזמן הגיע למקום אחיה של הסבתא וביצע בה ובנכדתה של אחותו מעשי אונס. אתמול עצרה המשטרה את החשוד במעשה והוא נחקר בחשד לעבירות אונס של שתי הקטינות. בתום חקירתו כאמור הובא החשוד לבית המשפט, שמצא כי נכון לעת הזאת ישנן ראיות מספיקות לצורך הארכת מעצרו.



מעצרו של החשוד הוארך. ארכיון: פלאש 90



תושב יפו חשוד בעבירות מין בילדות



רק אתמול עצרה המשטרה אמש את תושב יפו בן 43, החשוד כי במהלך השבוע האחרון ביצע עבירות מין במספר ילדות בגילאי 11-9. מהתלונות שהתקבלו במרחב איילון במשטרה, עלתה תמונה לפיה נוהג החשוד להגיע בדרך כלל ברגל או כשהוא רכוב על אופניו לסביבת ילדות, ובהגיעו אליהן היה מבצע בהן עבירות מין ומעשים מגונים.



כוחות בילוש, סיור ויס"מ של מרחב איילון שנפרסו בשטח המדובר בניסיון להתחקות אחר עקבותיו, הצליחו לאתר את החשוד כשהוא מתהלך ברחוב ויצמן בבת ים בדרכו לפגוע בקורבנות נוספים. החשוד נעצר לחקירה והובא לבית משפט השלום בתל אביב שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו.