יוסף בן שבוא וציון מנצור, שני מובילי כספים בחברת "מודיעין אזרחי" נעצרו בחשד שגנבו שני שקי כסף, שהכילו על פי המסמכים 3.5 מיליון שקלים ממקום עבודתם. היום (חמישי) הוארך מעצרם של השניים בחמישה ימים, על ידי שופטת בית המשפט השלום בתל אביב חיותה כוחן עומר. על פי החשד, בן שבוא ומנצור, יצאו לפיזור שקי כסף אותם נטלו מהבנק כמדי בוקר. עם קבלת השקים לקראת סבב החלוקה, חתמו השניים על קבלת הכספים ואף קודדו במסופונים של החברה את מספרו של כל שק ותכולתו, כפי שננקב על ידי הבנק. זאת כדי לאפשר ביצוע התאמה בין הכספים שנלקחו מהבנקים, לבין הכספים המגיעים לידי הלקוחות.

עם תום המשמרת, בהגיעם חזרה אל משרדי חברת מודיעין אזרחי, עלה כי שני שקים שהכילו כאמור סכום של 3.5 מיליון שקלים לא הגיעו ליעדם וזאת על אף ששני העובדים אישרו בחתימת ידם כי קיבלו אותם לידיהם. בעקבות תלונה שהגיש נגדם קצין הביטחון (קב"ט) של החברה בתום בירור שערך, נעצרו שני העובדים לחקירה אולם גם חוקרי המשטרה לא הצליחו בינתיים להתחקות אחר עקבות הכסף.
 
גורמים המקורבים לחקירה לא יכלו אלא להיזכר במקרה של אילן קופרמן סגל, עובד חדש בחברת הבלדרות ברינקס שגנב שקי כסף מהרכב שהוביל ואשר הכילו סכום של 4.7 מיליון שקלים. קופרמן נמלט עד שנתפס, נשפט , הורשע ונשלח לתשע שנים בכלא.

אילן קופרמן סגל, צילום: פלאש 90
אילן קופרמן סגל, צילום: פלאש 90