אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה מני נפתלי נעצר הערב (שבת) בפתח תקווה. נפתלי נעצר במהלך הפגנה מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, לאחר שלא נעתר לבקשת המשטרה לכרוז במגפון. לפי טענות של מפגינים במקום, המעצר של נפתלי היה אלים והוא הוכה במהלכו. 

נפתלי הפגין יחד עם עוד כשלושים אנשים בדרישה לפתוח בחקירה בפרשת הצוללות. בשבועות האחרונים נפתלי מפגין בקביעות מול ביתו של מנדלבליט בעניין. נפתלי אמר בעבר למעריב כי הוא יצא לסדרת ההפגנות בגלל "שהוא חייב להחליף את השלטון שמונע ממנו את הזכות להתפרנס". 

השכנים באזור טוענים כי התלוננו למשטרה לאחר שההפגנות של נפתלי הפכו לקולניות ביותר. "הם כורזים בקולי קולות, הילדים מתעוררים מהשיחה בפחד ובצרחות. זה הפך לסיוט בלתי נפרד. מפסיקים שכונה שלמה", אמר למעריב אחד השכנים באזור. 

מני נפתלי באחת ההפגנות מול ביתו של מנדלבליט. צילום: אלון חכמון
 
המפגינים מנגד חושבים שננקטו צעדים לא סבירים. הבמאי דורון צברי, שנכח בהפגנה, אמר: "חמישה שוטרים קפצו על מני באלימות לא הבנתי את הנסיבות למעצר וגם אם הייתה התבטאות מצידו של נפתלי לא הייתה סיבה כלשהיא לבצע מעצר ברוטלי כזה מלווה באלימות.  שימוש במגפון מותר עד לשעה 23:00 מעבר לכך האיש שכרז במגפון נעצר קודם לכן ורק לאחר מכן נעצר מני נפתלי". 

עו״ד נאוה פינצ׳וק אלכסנדר, המייצגת את מני נפתלי אמרה: "המעצר האלים והמשפיל של מני נפתלי הערב בעודו מפגין מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה הוא לא פחות משערורייה ורדיפה פוליטית. הדבר בא בהמשך להתנכלות כלפיו כעובד במעון ראש הממשלה, שלילת רישיון המאבטח שלו ושלל השמצות ואיומים כלפיו מצד ראש הממשלה ומקורביו".
כזכור, נפתלי היה אב הבית בלשכת ראש הממשלה אשר תבע את משקד ראש הממשלה וקיבל פיצויים מהמדינה עקב "העסקה פוגענית" שיוחסה לשרה נתניהו. מאז נפתלי הואשם בהטרדות מיניות, טענות שלא בוססו, ורישיונו לנשק נשלל בנסיבות לא ברורות, מה שגרם לו לאבד את עבודתו כמאבטח. 

המשטרה דוחה את טענות המפגינים. "עד היום ההפגנות מול ביתו של מנדלביליט התנהלו כשורה וללא תקלה. במהלך ההפגנה הערב המפגינים הפרו את תנאיה ולא שהו לניסיונות המשטרה להידבר עמה לאחר שההפגנה הוכרזה כהתקהלות אסורה. נעצר מארגן ההפגנה ועוכבו שני מפגינים נוספים בגין הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ושימוש באמצעים. משטרת ישראל תאשר את חופש המחאה כל עוד היא עומדת בלשון החוק והתנאים שנקבעו לקיומה", נמסר.