בני זוג אמידים מאוד ניהלו במשך יותר מ-25 שנים חיי משפחה לתפארת ואף גידלו ארבעה ילדים. כמעט במחשכים, מבלי שאיש יידע, הם ניהלו במקביל לאורח החיים המשפחתי והממוסד גם אורח חיים פרוע וראוותני - כשבמרכזו חגיגות סקס שכללו גם חילופי זוגות, באופן תדיר, כמעט מדי שבוע ולעיתים יותר מזה.


לפני מספר שבועות, פנתה האישה לבית הדין הרבני וביקשה את כתובתה בגובה של שלושה מיליון שקלים, לא פחות ולא יותר. לטענתה בעלה בגד בה עם שורה ארוכה של נשים בנוכחותה. "בעלי בגד בי והוא לא מכחיש - לכן אני מבקשת גט ופיצוי כפי שנקוב בכתובה", טענה בכתב התביעה לגירושין.



הבעל, באמצעות עו"ד גדלי סולן, נדהם מעזות המצח של רעייתו והחליט לשים לכך סוף. בשלב זה הוא כבר לא יכול היה לשמור את מה שנחשב אצל שני בני הזוג כסוד כמוס, בעיקר מעיניהם של בני המשפחה הקרובה, שהביטה כל השנים בהתפעלות על אורח חיים המיוחד של הזוג כשאיש מהם לא שיער, לאן יכול זוג כל כך תמים כלפי חוץ להגיע בלילות סוערים.



"התחביב של האישה שהפך לאובססיה, היה להשתתף במסיבות של חילופי זוגות (סווינגרס)" טען עו"ד סולן. "היא עשתה הכל כדי להעשיר את חיי המין שלה ושל בעלה". הבעל הוסיף: "לעיתים, נפגשנו עם זוג אחד בדירה פרטית ולעיתים עם מספר זוגות במסגרת מסיבות מין כמעט המוניות, בבתים פרטים בווילות מפוארות ברחבי הארץ , שם נהגנו לשתות עד אובדן חושים ולעשות לא מעט דברים שהשתיקה יפה להם".



כמו שקורה פעמים רבות במסיבות מסוג זה, האישה שמה עינה בצעיר בן 28 ולימים נהגה להיפגש איתו ללא בעלה במסיבות חילופי זוגות. הבעל לא הכחיש שבגד ברעייתו, אולם טען כי גם היא בגדה בו ולכן אינה ראויה לכתובה. ביה"ד הרבני דחה על הסף את תביעת האישה. השאלה שנותרה עכשיו האם בגידה בהסכמה היא בגידה? שאלה זו תוכרע בפני בית הדין הרבני הגדול.


הבעל קיבל את תביעת הגבר. עו"ד גדלי סולן. צילום: יח"צ