שירת הברבור של 2016: אתמול, ערב השנה החדשה, נפטר ממציא ביצת הקינדר האהובה, וויליאם סליס, והוא בן 83. טל ברמן ואביעד קיסוס התייחסו לכך בהרחבה הבוקר (ראשון) בתוכניתם ב-"99FM", יחד עם שורה של נושאים נוספים בתחומי הפנאי והפוליטיקה, שבוערים להם ולמאזיניהם. 

אביעד קיסוס: "אוי 2016, מי מת שלשום? האיש שהמציא את ביצת הקינדר".
טל ברמן: "מגיע לו, שילמתי 25 שקלים על ביצת קינדר, היא נתנה את המבט של אתה יודע מה הולך להיות אם לא תקנה. הייתה הפתעה מגניבה, חתיכת גודל של ביצה".
אביעד קיסוס: "אולי יש התחשבנויות מאלו שנחנקו מהביצה, יש מקומות שאסור למכור, טולוז – צרפת, ארה"ב וצ'ילה בגלל חוק שמיועד להשמנה".
טל ברמן: "אין הרבה שוקולד בביצת קינדר. יש הפתעה שאני לא מבין מי האנשים שלא יכול להרכיב אותם. טל, ברוב הביצים שאתה קונה יש חצי שוקולד וחצי מתנה". 
אביעד קיסוס: "זכית, אחד אוכל את השוקולד ואחד משחק במשחק. הפרסומות של המוצר הזה הוא ללא הפקה ועם דיבוב".
טל ברמן: "כולם בלונדיים והאמא גם יפהפייה ובלונדינית שמדברת על כוס חלב, בטח במרתף כלואה נערה שגרה במרתף".
אביעד קיסוס חתם: "ההשראה להפתעה בביצה". 

 


מיד לאחר הפתיחה הפסימית משהו בעניין השוקולד שכולנו אוהבים, טל ברמן דילג לנושא פופולרי אחר במדינתנו החג הזה, והוא הליכה לפסטיבל - איך לא, עם הילדים. 

טל ברמן: "הלכתי לפסטיגל אתמול".
אביעד קיסוס: "טוב שלא חיכית לפורים. היה כיף?".
טל ברמן: "נהניתי פחות מלפני שנה, זה בגני התערוכה, משהו באבטחה, מיליון ילדים, אתה מחכה רבע שעה, מצטופף, ובסוף לא בודקים לך את התיק. זה היה מבאס. הפסטיגל עצמו מאוד מושקע הפקתית, יש תרומה לכספך".
אביעד קיסוס: "בטח זה יצוטט במודעות בעיתון".
טל ברמן: "זה היה פחות טוב, לא היה סיפור, זה היה צפוי. ההפקה מעולה. עולם הכוכבים מעניין, יש כאלה שהיו לפני שנה ונעלמו ויש את סטטיק ובן אל תבורי שצורכים שהם נכנסים, עולם אכזרי, יש את אלה שהם על זמניים. קטורזה יש לו כישרון אמיתי וגדול".
אביעד קיסוס: "הוא בתעשייה 30 שנה והוא עדיין רלוונטי, לא יודע אם הייתי נהנה ממנו".
טל ברמן: "הוא מצחיק, ראיתי את ההופעות שלו. גם רמי קליינשטיין גם עדיין מופיע. אביעד לא כולם באותה הליגה, גם בעולם המבודרים זה ככה. טל תודה לילד שחבט בי עם חרב אור בגב. הם מוכרים את זה במחיר שערורייתי, לא בכוונה וזה פגע לי בגב".
אביעד קיסוס: "אני הייתי מסתובב ומגיב".
טל ברמן: "זאת חוויה קיצונית של אנשים עם ילדים. לא היית שורד את הכניסה למקום".
אביעד קיסוס: "אני הייתי שובר לילד את חרב האור".



אחד הנושאים הבוערים ביותר על סדר היום הוא ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והחקירה המדוברת שעתידה להתרחש השבוע, בהוראת היועמ"ש. 

טל ברמן: "רוצים שביבי יקדיש יותר מ-4 שעות לחקירה".
אביעד קיסוס: "אין לו זמן, הוא צריך לנהל מדינה".
טל ברמן: "חמישים עדים ומאות מסמכים, החשד הוא קבלת טובות הנאה".
אביעד קיסוס: "הרי כלום לא יקרה מזה גם אם זה נכון או לא נכון. בטח יבחרו בו גם בפעם הבאה".
טל ברמן: "חבל על הנייר, תכינו את הקונפטי לשנת 2017. אם נזכה להגיע. בארץ כתוב שכמה אנשי עסקים העבירו מתנות דרך גורמים מתווכים. רון לאודר שאישר את זה כנראה בחקירה שאירח את יאיר נתניהו במלון. היה גם את ג'יימס פאקר. הסכנה האמיתית היא הילד. יאיר נתניהו תופר לעצמו חופשות על חשבון מיליונרים. בטח המאבטחים לנים בחדר הסמוך. שיפתח סטארטאפ 'יאירבי.אנ.בי'".
אביעד קיסוס: "הם העלו תמונה לפייסבוק, בהרכב מלא, שצולמה במעון הרשמי עם הכלבה קאיה. הייתה ברכה במספר שפות אך לא בערבית. במדינה שהערבים נוהרים לקלפיות אז זה היחס".
טל ברמן: "אין ערבים נוצרים, למה לברך אותם? התמונה נראית משפחתית וחמימה כולם מחויכים, יש להם ריהוט גינה שבטח אני קניתי להם".
אביעד קיסוס: "יש פטריית חימום, ביבי ואבנר לבושים עם מעילים וכפפות, לא עדיף להפעיל את פטריית החימום? שני אנשים שחם להם ושניים שקר להם. הם עומדים רחוק אחד מהשני. הכלבה ממש מביטה מהתמונה, זה נראה מאוד יפה. אולי בעלה של ציפי חוטובלי עומד שם כי היא נשכה אותו בעבר".