שוטט בין השולחנות, גנב ונמלט: משטרת ישראל עצרה הלילה (שישי) תושב מרכז הארץ החשוד בגניבת עשרות מכשירים סלולריים של אורחים שהגיעו לאולם אירועים. השיטה בה פעל החשוד – התחזות לאחד מאורחי האירוע.



החקירה החלה בעקבות תלונה שהגיש מנהל אירועים באולם ביישוב סמוך לירושלים לפני כשבועיים לפיה נגנבו מכשירי סלולר של אורחים במהלך אירוע. אתמול הבחין עובד באותו אולם באדם לבוש חליפה הגונב טלפונים ניידים משולחנות האורחים. עם קבלת הדיווח, שוטרים הגיעו למקום אך החשוד נמלט ברכבו.



פעילות מודיעינית וחקירתית הובילו את החוקרים לאיתור הרכב בחניית ביתו במרכז הארץ ואת החשוד בביתו. בחיפוש שבוצע נתפסו עשרות מכשירי ניידים בביתו וברכבו.



אולם אירועים, ארכיון. צילום: מתניה טאוסיג, פלאש 90
אולם אירועים, ארכיון. צילום: מתניה טאוסיג, פלאש 90



אכל ושתה להנאתו



החשוד, תושב מרכז הארץ כבן 39, נעצר והובא לחקירה בתחנת הראל. מהחקירה עולה כי החשוד הגיע לאולם כשהוא לבוש חליפה, נכנס למקום כאחד האורחים. החשוד אכל ושתה להנאתו ותוך כדי כך חיפש מכשירי סלולר שהושארו על השולחנות. את השלל שמצא מיהר לגנוב, שם בכיסו ויצא מהמקום.



המשטרה בודקת חשד כי ביצע גניבות באותו הדפוס מאולמות נוספים. כמו כן עולה כי את המכשירים מכר לאנשים ולחנויות סלולר. בהמשך ועם התקדמות החקירה יובא להארכת מעצרו בפני בית משפט השלום בירושלים.