קבוצת נערים, תלמידי כיתה ח', באחד מחטיבות הביניים בבקעת אונו, פתחו קבוצת ווטסאפ תחת השם "לדקור את המנהלת" ובה הפיצו אמירות בגנותה של המנהלת, איחולים למותה, תכנים המשמיצים את המנהלת וכן צירפו תמונות של דוקרנים, סכינים, מזלגות וחפצים חדים האמורים לסייע ולשמש ככלי דקירה.



בעקבות תלונה שהוגשה במחלק הנוער שבתחנת המשטרה מסובים החליט קצין הנוער של התחנה להימנע מפתיחה בהליך פלילי וזאת מפאת גילם של התלמידים ששמם עלה כחשודים.



קצין הנוער בלוויית חוקרי נוער מהתחנה הגיעו כבר למחרת הגשת התלונה לבית הספר האמור והחלו לשוחח עם תלמידי השכבה כולה וכן עם מנהלת החטיבה וזאת כדי לאמוד מקרוב על חומרת הבעיה ועל מנת לאתר את שמונה המעורבים הדומיננטיים בפרשה המבזה והחמורה. קצין הנוער החליט לפעול מול אותם נערים בהליך הסברה ומניעה וזאת כדי שלא לסבכם בתיק פלילי וכאמור אחרי שזימן את הוריהם לבית הספר והעמידם על חומרת המעשים, פנו המעורבים אל חדרה של המנהלת ושם הביעו בפניה התנצלות מעומק ליבם.



במשטרה מציינים כי "פעילות זו של קצין הנוער מבטאת חשיבה יצירתית המשלבת מניעה לעתיד תוך שמירה על טובת הקטינים והסברה לשאר תלמידי השכבה".


קבוצת הווטסאפ