היום שהיה אמור להיות המאושר בחייה של מורן, הפך במקביל ליום הקשה והעצוב בחייה: רותי משולם, אם בת 58 מאשדוד נפטרה בערב חתונת בתה, מורן, ולא זכתה לצעוד איתה לחופה. דקות ספורות לפני טקס הקידושין התמוטטה האם ופונתה לבית חולים שיבא, שם נפטרה בהמשך מאירוע מוחי קשה בו לקתה. המשפחה החליטה לתרום את אבריה ולהציל בכך ארבעה אנשים: שתי כליות נתרמו והושתלו במטופלים בבתי החולים בילינסון ובשיבא, כבד הושתל במטופל בהדסה וריאות במטופל בבילינסון.



הכלה הטרייה והבת האבלה מורן סיפרה הבוקר (שלישי) בשיחה עם "מעריב אונליין": "אמא הלכה מאיתנו כשהיא אישה מאושרת. היא נפטרה כשכל ילד עם הקן שלו, כולנו עם בני זוג והיא אפילו זכתה לנכדה. היא הלכה לעולמה שלווה, שקטה ומאושרת והיא המשיכה לתת ולתרום גם אחרי מותה באיברים שתרמה לארבעה אנשים שלא הכירה".



"הבאת לנו כוחות לרקוד, לשמוח בחתונה"



הכלה הטרייה והבת האבלה כתבה גם בדף הפייסבוק שלה על ההחלטה לתרום את איברי אמה: "יש רגעים שהשאלה 'למה' מאוד מיותרת. תמיד כמשפחה היינו עם המון אמונה שלכל דבר שקורה יש משמעות וישנה סיבה שבעקבותיה אלוהים בוחר להעמיד אותנו באותו ניסיון".



עוד כתבה הבת: "אמא יקרה שלי, זכית לראותי בתקופה המאושרת בחיי, זה הדבר שמחזיק אותנו כל כך חזקים כרגע - שגם בחייך ידעת לתמוך בנו, להתגאות בנו, ידענו בכל רגע נתון מה את מרגישה וחושבת עלינו, היית מאוד שקופה. אני מאחלת לנפש שלך לנוח, להיות בשלווה. תמיד היית זאת שמקבלת החלטות בבית עם המון חשיבה וחוכמה. אם החלטת שזה הזמן להשאיר אותנו יחד - זה בגלל שאין לך ספק בכלל שנעמוד על הרגליים ונצליח לקום. בערב החתונה נתת לכל אחד מאיתנו כוחות שמאוד קל לי להבין שזה מושרש ממך. אמא שלי - הבאת לי כוחות לרקוד, לשמוח עם האנשים המדהימים שהגיעו וכיבדו אותנו מעבר לכל דמיון. נשיקות מלאך שלנו".