מטען חבלה הוצמד בשעות הצהריים (שלישי) לרכבה של הזמרת מרגלית צנעני, והתפוצץ. לא היו נפגעים במקום, וצנעני עצמה שישבה לאכול במסעדה סמוך למקום הסבירה לעוברים ושבים כי מדובר בתקלה מכנית. רק בהמשך, לאחר בדיקת חבלן משטרה, עלה כי מדובר במטען.



לפי המשטרה, סביבות השעה 15:00 אירע פיצוץ ברכב חונה ברחוב העלייה השנייה בעיר. לאחר בדיקה התברר כי לא היו נפגעים, וחבלן משטרה שהגיע לזירה כדי לברר את הגורם לפיצוץ, סבר תחילה כי מדובר באירוע של תקלה מכנית, וכך גם נכתב בהודעה הראשונית של המשטרה. מספר דקות לאחר מכן חזרה בה המשטרה, פסלה אפשרות לאירוע חבלני והודיעה כי מדובר באירוע פלילי. חוקרי המשטרה פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע והזמרת נלקחה למסירת עדות ותלונה.



על פי הערכה ראשונית, מטען החבלה, שעוצמתו הייתה חלשה, נועד לצרכי הפחדה ואזהרה, ולא על מנת לפגוע פגיעה אנושה בזמרת. הערכה זו מתבססת, בין היתר, בעקבות הנזק הקל שנגרם לרכבה, בצמוד לעובדה כי המטען הופעל בזמן שצנעני לא הייתה בתוכו.



זוהי לא הפעם הראשונה בה נקשר שמה של הזמרת המפורסמת לפלילים. הזמרת, ששפטה בעבר גם בתכנית הטלוויזיה "כוכב נולד", נעצרה על ידי המשטרה באוגוסט 2011, בחשד שפעלה יחד עם ארגונו של עמיר מולנר כדי לסחוט באיומים את האמרגן אסף אטדגי. חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית פשטו על ביתה של צנעני בנתניה ועצרו אותה לחקירה. 

במשטרה חשדו כי צנעני ביחד עם אנשי ארגונו של מולנר סחטו את אטדגי והוציאו ממנו סכומי כסף גדולים. היא הורשעה בסופו של דבר בעסקת טיעון בבית משפט בתל אביב בעבירה של סחיטה באיומים, ונגזרו עליה שישה חודשי עבודות שירות לאחר שהודתה בעבירה.

אזור הפיצוץ ברכבה של מרגלית צנעני, היום. צילום: אלוני מור