גבי גזית הביע בתוכניתו ב-"103FM" לפני כמה ימים התנגדות להצעתו של ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) לקבור מחבלים עם ראש חזיר כדי לבזות את האיש אחרי מותו. ח"כ מרגי ענה לגזית וכעת מגיעה תגובתו של איש הרדיו לחבר הכנסת. 



חבר הכנסת יעקב מרגי מש"ס, יו"ר וועדת החינוך של הכנסת, הציע לפני כמה ימים, בהיותו מחנך, לקבור את המחבל מפיגוע המשאית מירושלים עם ראש חזיר כרות לצד גופתו כדי לבזות את האיש גם לאחר מותו ולהזהיר את המחבלים הפוטנציאליים שזה מה שיקרה להם אם הם יעשו עוד דברים כאלה. אני חשבתי שזה דבר נורא. למחבל הזה היה מגיע למות ואם הוא לא היה נהרג היה צריך להוציא אותו להורג, צריך לעשות לו דברים איומים. אבל לקבור, אנחנו לא חיים בימי הביניים, שקוברים אנשים עם ראש חזיר כדי להתעלל בדתם וכו'.





אז מרגי כנראה שמע את ביקורתי, שהייתה בסך הכל ביקורת מוסרית ואנושית. ומה אומר מרגי עלי? 'גזית, כל מה שהוא עשה למען המדינה זה קיבל מיקרופון ויודע לכתוב ומשתלח באנשים. הייתי מצפה שהוא לפחות ישתוק, אבל הוא משתלח בחבר הכנסת מרגי ומעדיף מאשר לגנות את המחבל'. איזה דברי הבל. 'מה הוא עשה למען מדינת ישראל? קיבל מיקרופון בסך הכל', תקף מרגי.



אז תקשיב, מרגי, בוא נשים אותך ואותי על כף המאזניים ונראה מה עשינו לטובת עם ישראל. אתה בנערותך עיבדת שדות בעמק יזרעאל? זרעת, קצרת, חרשת? לא נראה לי. אתה בגיל 18 התגייסת לסיירת שריון, הלכת להילחם במלחמת ששת הימים והיית בחוד החנית של ההסתערות על הכוחות המצריים ובגופך נלחמת ונפצעת ושכבת שנה וחצי בבית חולים עטוף בגבס ויצאת מזה עם 53% נכות? לא נראה לי. לא נראה לי, מרגי. מה אתה עשית למען המדינה חוץ מלקום בבוקר, להיכנס למכונית שהציבור מממן לך, לנסוע לכנסת, לקבל משכורת של 42 אלף שקלים, כולל התוספת האחרונה של 1 בינואר, לשבת בכנסת ולחפש את האשמים למחדלים.



האם אתה לא משתייך, מרגי, במקרה למפלגה ששלחה לבתי הכלא יותר פושעים, לא רק יותר מכל מפלגה אחרת, אלא יותר מסך כל המנדטים של המפלגה שלך? אתם מפלגה הכי מושחתת במדינת ישראל. אז אתה שואל אותי, מה אני עשיתי בשביל המדינה? אני יושב פה מרגי ועושה את העבודה שלך. אני דואג לנכים, לאלמנות, לקשישים, לילדים, לאתיופים, לעניים, לחולים. זה מה שאני עושה 47 שנה. מה אתה עשית, מרגי, דבר אחד שאתה יכול להצביע לי עליו? אה? ספר לי מרגי על תרומתך למדינה. בוא נראה מה אתה יכול לספר לי. אתה גם נלחמת, נפצעת, עיבדת שדות בעמק, הזעת בחקלאות ועלית לארץ בגיל שנה בספינת סוחר עלובה ורעבת במשך ילדותך?



אז בבקשה, של נעליך מעל רגליך, מרגי, לפני שאתה מזכיר את השם שלי. אגב, אני בטוח שמדובר בנעליים ממש טובות. זה שמוצמד לשם שלך תואר של חבר כנסת, פעם זה היה כבוד, היום זה כבוד מפוקפק מאוד. מתנצל בפני הציבור שהפכתי את זה לעניין אישי. אני לא נוהג לעשות את זה. אבל למען שלא יהיו אנשים שיקראו את מרגי ויגידו שהוא צודק וכל השטויות האלה. אז טרחתי.