פאניקה בשכונת עין גנים בפתח תקווה. נתין זר מסודן חשוד כי פרץ אתמול בשעות בוקר מוקדמת לדירת גן בבניין מגורים משותף, נכנס אל חדרה של נערה כבת 12, הפשיט מעליה את בגדיה, התפשט וביצע בגופה עבירות מין חמורות ומיד לאחר מכן הסתתר בארון הבגדים בחדרה - כל זאת כשהוריה בבית ישנים. אביה, שהתעורר משנתו והבחין בחשוד, ניסה ללכוד אותו, אולם זה הצליח להימלט ממנו כשהוא גונב מהחדר גם את מכשיר הטלפון הנייד של הנערה. כוחות משטרה מתחנת פתח תקווה שהוזעקו למקום הצליחו ללכוד את החשוד כשמכשיר הטלפון על גופו ובחקירתו הודה במרבית העבירות שמיוחסות לו.



בית משפט השלום בראשון לציון האריך הלילה (ראשון) את מעצרו של החשוד, ראשיד אבראהים עבדאללה יאהיא, בחמישה ימים. על פי החשד, סמוך לשעה 06.00 בבוקר, פרץ יאהיא לבית המשפחה בדירת גן בשכונת עין גנים ומיד לאחר מכן חדר אל חדרה של הנערה שהיתה בשנתה. בתלונה מול חוקרת ילדים סיפרה הנערה כי סברה שבני משפחתה נרצחו על ידי החשוד, שאיים גם עליה וביצע בה את זממו. הילדה נשלחה לבדיקה רפואית כדי לקבוע האם עברה אונס.



מעצר החשוד הוארך בחמישה ימים. צילום: אביר סולטן, פלאש 90



"זה בלתי נתפס, העובדים הזרים הפכו סיוט בעיר כולה"



בשכונות מגוריה של הצעירה מורגשת פאניקה החל מאתמול בצהריים, אז נודע דבר המקרה. קבוצת צעירות שנתוודעו לאירוע החמור אמרו היום בשיחה עם מעריב אונליין: "זה בלתי נתפס שאדם מרשה לעצמו להיכנס לבית בשעת בוקר כשרבים הולכים לבית הכנסת הסמוך, נכנס לחדר של נערה ועושה בגופה מעשים חמורים. העובדים הזרים הפכו להיות לסיוט בעיר כולה והנה עכשיו הם בשכונה שלנו וזה מלחיץ". עוד הן הוסיפו: "איך נסתובב בערב לבד אם בשעת בוקר ועוד בבית שלנו מגיעים לפגוע בנו? זה פשוט הזוי".



לאחר שנלכד החשוד הוא טען בחקירתו כי לא ביצע עבירת אונס, אולם אישר את שלל העבירות החמורות שביצע בגופה של הנערה המבוהלת. נציג המשטרה רס"ב יצחק קרסנטי טען בבית המשפט כי "מדובר באירוע חמור מאוד, החשוד אף קשר עצמו לעבירות". עוד עלה בבית המשפט כי המשטרה אספה את מצלמות האבטחה והם יסייעו בחיזוק הראיות כנגד החשוד.



סנגורו של החשוד ביקש לקצר את ימי המעצר שלו ואמר: "החשוד הודה במרבית העבירות אולם טען שלא בעל את הנערה, אני לא מקל ראש בעבירות האחרות שהוא מודה בהן". השופט אבי סתיו החליט כאמור להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים וקבע: "עיינתי בחומר החקירה שהונח בפניי ובאתי לכלל מסקנה כי קיים חשד סביר שהחשוד ביצע את העבירות האמורות. אין צורך לומר כי מדובר בחשד לביצוע עבירות חמורות ביותר, המקימות ללא ספק את עילת המסוכנות".