אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, התייחס היום (ראשון) לשמפניות הוורודות שראש הממשלה ורעייתו שרה קיבלו, לכאורה, מאיש העסקים ארנון מילצ'ן. "מבחינתי, השמפניה זה סימפטום קטן", הסביר נפתלי בראיון בגל"צ, "מדובר פה בקיסר וקיסרית, שלא רואים את האנשים החלשים שאין להם מה לאכול", אמר.



"כשעבדתי בבית ראש הממשלה, קיבלתי תרמוקן באורך מטר על 40 ס"מ שבתוכו היו 15-14 שמפניות מהודרות עם קרח", טען נפתלי, "אמרתי את זה במשטרה ואמרו לי 'אם אין לך תיעוד - זה לא רלוונטי'. מבחינתי - אני אמרתי את הדברים במשטרה". הוא ציין כי בתקופתו מספרי הבקבוקים היו קטנים בהרבה ממה שיש עכשיו, אבל זו לא הנקודה פה".





הוא טען בראיון כי מעצרו אמש, בהפגנה השבועית מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט היה מעצר שווא. נעצרתי כדי שאנשים יפחדו להגיע להפגנות. ביחד איתי נעצרו עוד שני אנשים דומיננטיים מההפגנה", אמר. נפתלי הסביר כי "יכלו לעצור אותי בתחילת ההפגנה אבל חיכו לסופה כדי שיוכלו לומר שאנחנו מפרים את הסדר, לא באנו להתפרע. פשוט עמדנו במקום עם משרוקיות, שמפניות, מתנות וסיגרים.". לדבריו, הם נתבקשו להגיע להפגנה בלי מגפונים: "ביקשו אז לא הבאנו, רוצים למנוע מאיתנו גם שימוש במשרוקיות וצעקות - זה לא דמוקרטי".



בתוך כך, אב הבית לשעבר התייחס לערעור המדינה על פסק הדין שקבע לו פיצויים בסך 170,000 שקל בגין העסקה פוגענית, והטעיה מצד עזרא סיידוף. לטענתו, המדינה לא הסיקה את המסקנות הנדרשות ואיננה עושה כלום כדי לתקן את המצב החמור הקיים במעון ראש הממשלה. כזכור, בתחילת חודש פברואר בשנה שעברה, בית הדין האזורי בירושלים קיבל את התביעה שהגיש נפתלי נגד בית ראש הממשלה. נקבע כי מדובר היה בהעסקה פוגענית חמורה וכי נפתלי יפוצה.