שירות אוטו-תל, שייכנס לתוקף בסוף שנת 2017 ויעמיד רכבים לשירות תושבי העיר תל אביב, הושק אמש (שני). "לקראת סוף 2017 יושק אוטו-תל, זה כמו התל אופן", אמר טל. "מכניסים 260 מכוניות חדשות לתל אביב?", תהה אביעד.



טל: "כן, ויצטרכו 520 חניות שיצבעו במיוחד לפרויקט".


אביעד: "בטח יש לזה יתרונות, זה נשמע רע למחפשי החנייה".


טל: "רון חולדאי אומר שכל רכב כזה יוריד ארבעה רכבים".


אביעד: "אחד מכל ארבעה אנשים ענה בסקר שהוא יפסיק להחזיק את הרכב הפרטי שלו, אולי בתל זיבי ולא בתל אביב. זה שטות".


טל: "ראש העירייה אמר - נגמר עידן הרכב הפרטי בעיר".


אביעד: "מתי יפסיקו לדבר כמו בפייסבוק, צריך לבדוק לפני, הכל בכרזות, למה להשיק את הפרויקט. יכול היות שזה לא יעבוד. זה לא כמו אופניים זה מורכב מאוד, אתה אמור להיכנס לרכב שנסעו בו המון אנשים, נניח אנשים שמשתמשים בזנות. אתה אמור להיכנס לרכב שאתה לא יודע מה עשו בו, נניח אנשים שרוצים לבגוד הם לוקחים את האוטו-תל".


טל: "אתה יודע במה אתה תתחכך ברכב הזה, נניח שיש לי כלב אני אקח ברכב שהוא יקיא שם, והוא ישאיר קרציות ליד זה, ויש ריח של סיגריות כמובן. בחיים שלי לא קיבלתי רכב חלופי שלא היה מסריח מסיגריות".


אביעד: "זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי. זה הריח של הסיגריות של מי שהיה ברכב לפני".





"נצפה לאחרונה בכפר שלם, לא מקום לבכיינים"



קוף קונר מסוג קפוצ'ין בכיין הצליח לברוח מהספארי. "הקוף קונר ברח מהספארי, אומרים שהוא לא מהווה סכנה לציבור, מי שרואה אותו חייב לדווח לספארי" אמר טל. "קופים אם אתה מרגיז אותם זאת בעיה. תאר לך שהוא פוגש אותך והוא חושב מי זכר מאלפא ברחוב", אמר אביעד.



"בגלל סדרות כמו צ'יפופו אנחנו חושבים שהוא חמוד, זה אנימל זה מפחיד" אמר טל, "בשנה שעברה ברח קרנף". אביעד ענה: "בסרטים אתה רואה מלא חיות רצות מהספארי. אתם צריכים לדאוג לשתי משימות: שהחיות לא יברחו ושהן יישארו בחיים. איך ברח קרנף? מילא קוף".





"אני אגיד לך מה, יכול להיות שאצל אנשי הספארי שההבדל בין חיה לבני אדם מטושטש, הכל נהיה סלט מוחלט. השומר אמר לקרנף להתראות והקרנף יצא. חיה הוא אדם, זה יפה להתייחס אליהם כאנושיים", המשיך אביעד, "הקוף שהסוג שלו בכיין. הוא בטח עומד באלוף שדה ובוכה שהוא רוצה לחזור לספארי והוא בוכה". טל הוסיף: "אמרו שהוא נראה בכפר שלם זה לא מקום לבכיינים. בטח הוא צועק שם שהוא רוצה לחזור לספארי".