"רק שהבן שלי ישן איתי במיטה הוא בטוח. כשהוא מחבק אותי הוא נרדם", את הטענה המוזרה הזו, השמיעה תושבת הצפון בבית המשפט למשפחה בנימוקי הבקשה להתגרש מבעלה ולקבל לידיה את הבית ומשמורת על שלושת ילדיהם. הזוג מתגורר בוילה מפוארת בצפון. הבעל עובד בכיר בחברה גדולה ובמסגרת תפקידו נעדר מהבית, לעיתים מספר ימים בשבוע. לזוג שלושה ילדים. הקטן בן 9 ושתי בנות 17 ו-15.



באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טוען הבעל כי אשתו, מחנכת בבית ספר תיכון במקצועה, מעניקה חינוך לקוי ובעייתי לבנם המשותף, כשהיא מסרבת להורות לו לישון בחדרו ומאלצת את הבעל לישון בממ"ד קרוב לחמישה חודשים. "היא מייצרת אצלו תסביכים. האם זה החינוך של מורה בישראל?"


האישה לעומת זה טוענת כי בהיותה מחנכת בבית ספר תיכון היא יודעת לאבחן האם בנה סובל מחרדות. "אחת הסיבות שהבאתי אותו למיטתי היתה הצורך להרגיע אותו בהעדרו של אביו מהבית ימים שלמים". עוד טענה "כשהוא מחבק אותי בלילה הוא נרדם ורגוע לגמרי".



עורכת הדין שרין סולן



עו"ד סולן הדגישה כי האישה בעצם התנהגותה, לבד מהעובדה שהיא גורמת נזק עתידי מובהק לילד, יצרה כאן "מפלצת" שתאפשר לה לגבש בקשה לגירושין - וזו למעשה הסיבה היחידה שבגינה היא מסרבת לאפשר לבעלה ללון איתה באותה מיטה. "מורה בישראל, שבין היתר מעניקה שיעורי 'חינוך מיני' לתלמידים, יודעת שחינוך תקין זה שהילד לא ישן עם אמא שלו", טוען הבעל בכתב ההגנה. "כל ילד צריך להתרגל לפינה שלו. בהתנהגות הזו, היא תגרום לו לצלקות עתידיות ותפגע במיניות שלו עם בגרותו".



בית משפט למשפחה סירב להורות לאישה לפנות את הילד מהחדר, אבל הורה לה להביא תסקיר של פסיכולוגית שבחר בית המשפט, אשר תבחן את הנושא ותבדוק האם הילד סובל מחרדות. רק אחרי שתתקבל חוות דעת, יפסוק בית המשפט בנוגע למשמורת על שלושת ילדי בני הזוג.