"אני בבועה משל עצמי. היום סיפרתי לילדים והבת שלי התחילה לנגב לי את הדמעות ולחבק אותי", כך אמרה היום (חמישי) קלרה לוי, אלמנתו של רס"ב ארז (עמדי) לוי, שנרצח אתמול בפיגוע הדריסה במהומות באום אל חיראן, בראיון לחדשות 2. "בעלי נרצח נקודה. בעלי לא נהרג, בעלי נרצח בעת מילוי תפקידו", אמרה לוי. "אני יודעת מי זה בעלי. הוא הראשון להיות בפנים, הראשון לתת". דבריה של קלרה באים בעקבות הטענות שהנהג ברכב שפגע בארז נורה קודם לכן, איבד שליטה ופגע בשוטרים.

לדבריה, היא התעוררה אחרי שיצא למשמרת לילה והייתה לה הרגשה רעה. "בדקתי את הילדים וראיתי שהם ישנים. כתבתי לו 'בוא לישון'". ארז ענה: "הלוואי" והיא הגיבה: "תשמור על עצמך". 

קלרה לוי סופדת לארז הלווייתו. צילום: אבשלום ששוני
קלרה לוי סופדת לארז הלווייתו. צילום: אבשלום ששוני

אחרי האירוע סימסתי לו "ארז, ראיתי בחדשות שיש הרוג אחד בפינוי בנגב, תתקשר דחוף". הוא לא ענה ואז היתה דפיקה בדלת והיא אמרה: "אני פותחת לך בתנאי שתגיד לי שהוא פצוע". 


קלרה סיפרה איך הכירה את ארז: "הכרנו דרך חבר וזאת היתה אהבה ממבט ראשון". חודש אחרי הציע לה נישואין. על הימים שאחרי מותו של ארז, אמרה קלרה: "בסופו של דבר כל אחד ילך לפינה שלו וזה בסדר. אני זאת שאתמודד עם שני ילדים וזה בסדר".

אתמול, בהלווייתו של ארז, ספדה קלרה לבעלה: "ב-4:20 סימסתי לך שתשמור על עצמך. מי היה מאמין שזה הדבר האחרון שיהיה לי ממך. איך עוקרים נשמה? עברנו עליות וירידות ואף פעם לא עזבת אותי. אלוהים, עקרת לי את הנשמה. הלכתי לזהות אותך. מקילומטרים אני מזהה אותך. לא פעם חיממת אותי כשהיה לי קר, אבל אני לא הצלחתי לחמם לך את היד".