עיתונאי הפלילים, בוקי נאה, היה אחד מהאנשים שהגיעו לחקירה במשטרת ישראל בכל הקשור לפרשת הפיצוץ במכוניתה של הזמרת מרגלית צנעני. נאה, אשר הגיע למשטרה, מסר את עדותו בשעות הצהריים (ראשון) ולאחר מכן המשיך לדרכו, כשהוא מציין כי הוא נחקר רק על דברים הקשורים בעבר בתכניות הרדיו שלו ולא מעבר.

בפוסט בפייסבוק פרסם נאה כי "נחקרתי עכשיו במשטרה. בתיק פיצוץ מכוניתה של מרגול צנעני. אני לא חשוד. אני רק עד. לפני שתקראו את זה במקום אחר עם כל מיני ספקולציות שאני רוצח סידרתי ופדופיל ותחשבו שאני פושע, אני מספר את זה כאן. העדתי על הפסיכים שהיו מתקשרים אלי לבקש שאשמיע זמרים כאלה ואחרים בתוכנית הפלילים שלי ברדיו. ו"עשה טובה אחי נפנק אותך" ו"שלא תעשה טעות". לא אמרתי שמות".
כזכור, לפני כשבועיים סביבות השעה 15:00, אירע פיצוץ ברכב חונה ברחוב העלייה השנייה בעיר. לאחר בדיקה התברר כי לא היו נפגעים, וחבלן משטרה שהגיע לזירה כדי לברר את הגורם לפיצוץ, סבר תחילה כי מדובר באירוע של תקלה מכנית. מספר דקות לאחר מכן חזרה בה המשטרה, פסלה אפשרות לאירוע חבלני והודיעה כי מדובר באירוע פלילי. חוקרי המשטרה פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע והזמרת נלקחה למסירת עדות ותלונה.

על פי הערכה ראשונית, מטען החבלה, שעצמתו הייתה חלשה, נועד לצרכי הפחדה ואזהרה, ולא על מנת לפגוע פגיעה אנושה בזמרת. הערכה זו מתבססת, בין היתר, בעקבות הנזק הקל שנגרם לרכבה, בצמוד לעובדה כי המטען הופעל בזמן שצנעני לא הייתה בתוכו. זוהי לא הפעם הראשונה בה נקשר שמה של הזמרת המפורסמת לפלילים.

צנעני, ששפטה בעבר גם בתכנית הטלוויזיה "כוכב נולד", נעצרה על ידי המשטרה באוגוסט 2011, בחשד שפעלה יחד עם ארגונו של עמיר מולנר כדי לסחוט באיומים את האמרגן אסף אטדגי. חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית פשטו על ביתה של צנעני בנתניה ועצרו אותה לחקירה. במשטרה חשדו כי צנעני ביחד עם אנשי ארגונו של מולנר סחטו את אטדגי והוציאו ממנו סכומי כסף גדולים. היא הורשעה בסופו של דבר בעסקת טיעון בבית משפט בתל אביב בעבירה של סחיטה באיומים, ונגזרו עליה שישה חודשי עבודות שירות לאחר שהודתה בעבירה.

עוד לפני שהגיע למשטרה, התראיין נאה לגבי החיסול של העבריין עבד עיאש, שהיה בדרכו לביתו שבמגדלי תל אביב עם אשתו וילדיו ברחוב תוצרת הארץ. לאחר שבני המשפחה יצאו ממכוניתם בחניון התת קרקעי של "מגדלי תל אביב", סמוך לקניון עזריאלי, שני מתנקשים הגיחו למקום ורצחו את עיאש ואת שומר הראש שלו. 
 
"המחוסל הוא עבריין יפואי בן שלושים פלוס. הוא היה 'חייל' של עבריין אחר, שנרצח במתחם התחנה בתל אביב במוצאי שבת כשהיו שם הרבה אנשים, אז זה תפס כותרות". 
 
"אחרי זה באה הנקמה, שגם היא קרתה בתל אביב, וברצח הנקמה נאשם עיאש. המשטרה והפרקליטות הגישו כתב אישום על רצח. השופט קבע שיש כל מיני מחדלים בחקירה ושאין מספיק ראיות, ושחרר אותו למעצר בית תוך כדי המשפט. 
 
"העבריין הגיש בקשה לצאת לשלוש שעות מהבית כדי לטייל עם הילדים ולנסוע הביתה ליפו, וקיבל מעצר בית, פרט להפסקה בת שלוש שעות. כעבור שלוש שעות, ארבו לו מתחת לבית. השבוע כבר שמו לו מטען חבלה מתחת לאוטו, אבל השכנים גילו אותו וזה לא התפוצץ", אמר נאה.