הותר לפרסום: קטין רצח את חברתו ללימודים בגלל ויכוח. הנאשם, נער בן 17 מכיסרא-סמיע בגליל המערבי ביקש לפגוש את וג'דאן אבו חמיד בת ה-16 בפארק, למרות שזו התנגדה. בין השנים התפתח ויכוח וכשהצעירה ביקשה לעזוב את המקום דקר אותה פעמים רבות עד שמתה. בחקירתו במשטרה מסר הנאשם  גרסאות סותרות.
 
פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי, בשבתו כבית משפט לנוער, בעיר כתב אישום, כנגד הקטין  באשמה של רצח קטינה  שבוצע בדקירות סכין ואירע בחודש שעבר. 
 
מכתב האישום, עולה כי בדצמבר האחרון, הנאשם המתין לקטינה במסלול הליכתה בדרכה לביתה מבית הספר. לאחר שפגש בה, התעורר בין השניים ויכוח. גופתה של אבו חמיד נמצאה מאוחר יותר עם סימני אלימות קשים בפארק הסלעים הסמוך ליישוב שבו התגוררו השניים בגליל המערבי. הנערה, כך עולה נדקרה פעמים רבות ולכוחות ההצלה שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותה. 
 

 מעדויות שנאספו עולה כי הנאשם למד עם אבו חמיד באותו בית ספר, ובאותו יום לא הגיע ללימודים. בחקירה הוא מסר שלוש גרסאות באחת הודה במעשה. באחרת טען שנפגש איתה וכי הוא לא יודע מי רצח אותה, אבל המשטרה הצליחה לאסוף ראיות הקושרות אותו למקרה.
 
מהחקירה עולה עוד כי הנרצחת הסתובבה כדי ללכת, ואז הנאשם התנפל עליה, דקר אותה ועזב את המקום. כלי הרצח ר טרם נמצא. בני משפחתה של הנרצחת טענו כי הגשת כתב האישום לא תחזיר להם את הילדה ואומרים בכאב כי "החיוך שלה ישאר איתנו". בני המשפחה מודים כי פרסום תמונתה הפך את הסיפור לקשה יותר. "היא הייתה כל כך יפה ומוכשרת שאי אפשר להישאר אדישים" אמר אחד מקרובי המשפחה. זו אכזריות לא מובנת ושום הסבר לא יניח את דעתנו". למחרת הרצח הושבתו שני בתי הספר ביישוב סמיע במחאה על הרצח. אביה אמר למחרת הרצח כי הוא אינו מעכל את המקרה ולעולם לא יעכל.
 
הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בית המשט קבע עוד כי אין לפרסם כל פרט שעלול לזהות את הנאשם ואת המנוחה הקטינה. מכיוון שמדובר בנאשם קטין. תיק זה יתנהל בדלתיים סגורות ופרסומו, למעט מסמך זה, ייאסר.