שי נאור, אב לשלושה ילדים, יצא מהארון ופירק את הנישואים והזוגיות עם אשתו. כיום, אחרי שנים של לבטים, הוא חי עם בן זוג וממשיך לגדל את הילדים עם אשתו לשעבר. בראיון לגבי גזית ב-103FM סיפר: "גיליתי את המשיכה לגברים אחרי היציאה מהצבא, באזור גיל עשרים, כשפירקתי זוגיות שהייתה לי. עד אז הייתה לי חברה מהממת שהכל היה בסדר איתה. בעצם כן נמשכתי לגברים ובכל הילדות שלי היו לי המון פחד וחרדות. אחרי הרבה התהפכויות עם עצמי, ואחרי ניסיון רע ומר של מפגש עם בחור בגיל 22, בעצם החלטתי שאני הופך להיות סטרייט לחלוטין. תוך כמה חודשים הכרתי בחורה מדהימה שהפכה להיות אשתי ואם ילדיי. אני אוהב את האישה הזאת עד היום. אישה מקסימה".





"האמת שכבר בחתונה היו דיבורים על חבר שהיה ברקע, אבל זה לא היה דומיננטי", סיפר. "בהריון הראשון התהפכה לי הבטן וחששתי שיקרה לי משהו רע אם עכשיו נביא ילד לעולם. סיפרתי לאשתי והחלטנו שאנחנו קוברים את זה ביחד. אחרי הילד השלישי והמון סבלנות כלפי עצמי הבנתי שאני לא יכול להתקדם בחיים לשום דבר, כי מעל הראש שלך עומד משהו שרובץ עליך. הבנתי שהארון הזה הוא משהו מאוד בעייתי, שיוצר תקרת זכוכית מאוד חזקה מעל הראש, בכל התחומים. אתה לא יכול לא להיות אמיתי כשאתה מדבר על אמת כל הזמן ועל להיות עצמך. באיזשהו שלב אתה קם בבוקר ואומר שצריך לעשות פה מעשה".



"זה קרה אחרי כשנה שהייתי מחוץ לבית. החלטנו שאני עושה את זה מתוך אהבה אליה, כי זה לא נכון ולא פייר ששנינו נגיע לגיל חמישים והסיכוי שלנו למצוא זוגיות יהיה מאוד נמוך. בסופו של דבר הבנתי שכל השנים האלה, הכל זה פרוצדורה ופחד ממה שיקרה, ופרוצדורה ופחד זה שניהם שטויות. החלטתי שאני הולך על זה ועשינו את זה ואנחנו חברים טובים היום שמגדלים את הילדים בכיף. הילדים גדולים, בני 14 ו-10".



"היום אני בזוגיות עם גבר בשם יונתן והשמיים לא נפלו, הם בהירים והכל בסדר", הדגיש נאור. "צריך להבין שהשמיים לא נופלים משום דבר. שכל אחד יהיה מה שהוא ויעשה מה שהוא וכל עוד הוא לא פוגע באחר, הכל בסדר. זה לא צריך להפריע לאף אחד שרואים זוג גייז בפרסומת בסופר פארם, או זוג גייז הולך ברחוב. זה לא צריך לעניין אף אחד. מי שזה מעניין אותו, שיבדוק במראה למה זה מעניין אותו, ואז כנראה ניפגש באיזה פאב של גייז. לא צריך לפחד מכלום, אבא ואמא שלכם יקבלו אתכם כנראה בכל מצב. הכל צריך להיות אמיתי".



"אני הייתי שם", הוסיף נאור, "גם אני הייתי פאתטי ויש לי ביקורת כלפי עצמי. גם כתבתי את הכל והלוואי וזה ייצא בעתיד ואנשים יוכלו לראות את זה. כן, זה פאתטי ולא נכון ומגביל אותך בכל מה שאתה עושה, בעבודה, בזוגיות, בחיים. אתה עצבני נורא. וזה מיותר".