עינת הראל, "המאדאם של תל אביב", הודתה והורשעה אתמול בכך שהעסיקה עשרות נשים בזנות וגלגלה רווחים של מיליוני שקלים. היא המשיכה לבצע את המעשים אף בזמן שריצתה עונש מאסר מאחורי סורג ובריח. על פי הסדר הטיעון שחתמה עמה הפרקליטות, תרצה 44 חודשי מאסר. בנוסף, יחולטו לה כספים בסך 1.2 מיליון שקל, בגין עבירות מס.



השופט ג'ורג' קרא הרשיע את הראל שורת עבירות מתחום הזנות, ביניהן סרסרות למעשה זנות, החזקת מקום לשם זנות, פרסום שירותי זנות, הלבנת הון, עבירות מס ועבירות נוספות. מכתב האישום, בו הודתה הראל, עולה כי בין השנים 20136-2006 היא הפעילה וניהלה בבנייני מגורים שונים, בשלוש דירות שהושכרו למטרות מגורים, בתי עסק בהם הוענקו שירותי מין בתשלום.



בנוסף, העסיקה הראל ופיטרה נשים שונות שעבדו בבתי העסק, קנסה נשים אחרות, קיבלה תלונות מלקוחות, וקבעה את משמרות העבודה בהן עבדו הנשים שהועסקו על ידה. הנאשמת אף פרסמה את שירותי המין שניתנו בדירות, באתר האינטרנט "סקס אדיר", ובעיתונים "בננה", "שבע", ו"השקמה", וכן באמצעות כרטיסי ביקור שהונחו על רכבים חונים על ידי שליחים. מהאישום עולה כי הראל ביצעה את המעשים אף בזמן ששהתה בבית הסוהר.



על פי האישום השני, בין השנים 2013-2006, הפיקה הראל מעיסוקה בסרסרות הכנסה בסך 5,600,000 שקלים. "בתקופה זו עשתה הנאשמת באופן שיטתי ועקבי פעולות במטרה להסתיר ולהסוות את מקור הרכוש. בין היתר, היא שכרה את בתי העסק על שמם של אנשים שונים ולא על שמה, שילמה על שכירות ופרסום במזומן והנחתה את הנשים שהעסיקה להעיד כי הן מנהלות המקום וכי היא רק עוסקת במין.