סקר TGI קובע: עלייה חדה ל"מעריב". מבסס את מעמדו כעיתון השלישי בישראל

במחצית השנייה של 2016 רשם "מעריב השבוע" עלייה ל-4.7% בימי חול. "מעריב סופהשבוע" זינק ל-6.8%, גידול של 23 אחוזים

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מעריב אונליין - זכויות יוצרים
מעריב אונליין - זכויות יוצרים | צילום: מעריב אונליין

על פי נתוני סקר TGI על החשיפה לעיתונות כתובה, עיתון "מעריב" מקבוצת הג'רוזלם פוסט הגדיל באופן משמעותי את החשיפה אליו במחצית השנייה של שנת 2016, וביסס את מעמדו כעיתון השלישי בגודלו בישראל.

עוד עולה מהסקר כי החינמון "ישראל היום" רשם ירידה קלה באמצע השבוע מ-39.7% ל-38.6. בסוף השבוע עיתונו של שלדון אדלסון ירד מ-37.6% ל-37.2%.  "ידיעות אחרונות" רשם באמצע השבוע ירידה מ-34.9% ל-33.9% ובסוף השבוע עלה קלות מ-37.7% ל-38%. עיתון "הארץ" עלה באמצע השבוע מ-3.9% ל-4.6% ובימי שישי רשם עלייה מ-4.3% ל-6.4%.

תגיות:
סקר
/
מעריב השבוע
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף