יממה לאחר הרצח המחריד של אם, שני ילדיה וילד נוסף במושבה מגדל שבצפון הארץ, ומספר שעות לפני הלווייתם של ארבעת הנרצחים, קוראים הוריה של הנרצחת דור כרסטני לציבור להשתתף בלוויית בתם. רווית כרסנטי, אמה של דור בת ה-23, סיפרה בכאב על בתה וטענה כי החשוד במעשה, בן זוגה של הנרצחת, תכנן את הרצח מראש.



"הוא תכנן את הרצח, אני בטוחה בזה ב-100%. הוא נפרד מאנשים בערב יום שישי, ביקש סליחה מהחתן שלי. הוא ביקש 'סליחה אם פגעתי, אם דיברתי לשון הרע', ושוחח גם עם אנשים אחרים ביישוב. הבת שלי גרה בצמוד לאיתן (אביה). הוא נעל את הדלת של הבית, ברח, ואיתן חזר וראה חלון פתוח אז הוא קרא לה 'דור' וראה חושך בעיניים. לא ראינו כלום. חושך שלא יתואר", אמרה האם.



"בטוחים שהוא תכנן את הרצח. הוריה של דור כואבים



עוד הוסיפה בכאב על אובדן בתה והנכדים: "הוא לקח לנו את הפרחים שלי. היתה לי ילדה יפיפייה, צדיקה, הוא גרם לה לחזור בתשובה, היא גרמה לנו ללכת ולקנות לו את האוכל, את הכשרות, הכל עשינו למענו". על מערכת היחסים בין בני הזוג הוסיפה:  היא קראה לבעלה - 'צדיק שלי', דאגה שילמד בכולל, שלא יפריעו לו. היא טיפלה בשני תינוקות לבד ונתנה לו את השקט ללמוד תורה. היא חזרה בתשובה בעקבותיו, אנחנו משוכנעים. היתה לי ילדה לתפארת, אמא מסורה שאין כמותה, היא טיפלה בילדים ולא נתנה שאף אחד ייגע בהם ויטפל בהם, לא מעון ולא כלום".



לסיום אמרה רווית: "קרה לנו אסון גדול שלא יתואר, לקחו לי את הבת שלי ואת שני הנכדים, רצחו לי אותם, טבחו לי אותם. אתם מכירים את התמונות מהזירה".



הלוויותיהם של ארבעת הנרצחים במגדל יתקיימו היום בשעות אחר הצהריים בצפון. הלווייתו של נחמן עטיה בן ה-11 וחצי תתקיים בשעה 15:00 בבית העלמין במגדל. הלוויותיהם של האם דור כרסנטי ושני ילדיה יוסף בן השנה ועשרה חודשים ובנימין בן השמונה חודשים, יתקיימו בשעה 18:00 בבית העלמין המושבה. 





דור כרסנטי ושני ילדיה שנרצחו. צילום: באדיבות המשפחה



זירת הרצח, אתמול. צילום: דוברות המשטרה



המשטרה האריכה הבוקר את מעצרו של החשוד ברצח בארבעה ימים. האב אמר בעת הארכת מעצרו: "אני מבקש סליחה מאלוהים", ואחד השוטרים שליווה אותו מלמל: "זה לא יעזור, זה מאוחר מידי". עו"ד ארז מושקוביץ, שמייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית אמר: "מדובר בטרגדיה קשה. בית המשפט הפנה את החשוד לפסיכיאטר המחוזי שישקול הסתכלות פסיכיאטרית בתנאי אשפוז". 



הילד שניצל שוחרר מבית החולים


יונתן עטיה, אחיו של בן השכנים שנמצא פצוע בזירה באורח בינוני וסיפר כי העמיד פני מת וכך ניצל, שוחרר היום מבית החולים רמב"ם. הילד סיפר אמש כי נמלט מחלון בית הוריה של הנרצחת. 



יונתן עטיה, הילד שנדקר וניצל בעת שחרורו מביה"ח. צילום: דוברות רמב"ם