האם הרוצח ממגדל ביצע את המעשה הנורא בעקבות סרטון המתעד אקט מיני של אשתו המנוחה? שמועות ברשת טענו שכן, אך היום בערוץ 2 התראיינה אישה שטוענת כי היא המצולמת ובכך למעשה שמה סוף לשמועות וניקתה את שמה של הנרצחת. 



האלמונית סיפרה כי לא הייתה מודעת לצילום הסרטון וגילתה עליו לפני שבוע, מחברה. "חברה התקשרה אליי והודיעה לי שיש סרטון שכל בני זוג עושים אותו, אין מה להתבייש בו, אבל זה משהו שצריך להישאר בחדרי חדרים. לא התרתי לאף אחד להפיץ את הסרטון, זה משהו שהיה ביני לבינו, לא ידעתי שאני מצולמת. בהמשך קיבלתי הודעות בוואטסאפ מידיד שישב באיזושהי מסעדה ואז אמרו לו, 'תראה, זו שרצחו במגדל, תראה למה הבעל רצח את ההיא במגדל, כי האישה בגדה בו'".



היא תיארה את תחושותיה מהצפייה: "כשראיתי את זה הזדעזעתי כי זה ממש לפגוע בכבוד הנפטר. חשוב לי פה לעשות קידוש השם לנפטרת, שאני לא יודעת איך המשפחה שלה אפילו עומדת אל מול כל עם ישראל לראות סרטון כזה נבזי".



עוד סיפרה כי היא מגיעה מתוך העולם הדתי: "אני מנהלת אורח חיים דתי, החיים שלי במוסדות דתיים, יש לי ארבעה ילדים קטנים. רוב החברה שלי זה אנשים דתיים, זה פרץ לקהילה שלנו, אני מסתירה את זה, עם פאות וכובעים כדי שלא יזהו אותי". לבסוף סיימה עם מסר חשוב: "אני מתכוונת לתבוע וגם חשוב לי להעביר פה מסר לכל הנשים בעם ישראל לא להצטלם ולחשוף את עצמכן. תעשו את מה שאתן רוצות אבל בחדרי חדרים, כי יש אנשים רעים, מסתבר".



"מקרה רצח קשה"


הרצח במגדל התרחש לפני כשבוע. דור סלע ושלושה ילדים, בהם שני בניה בנימין ויוסף, ובן השכנים, נחמן עתיה, נמצאו ללא רוח חיים במושבה מגדל שבצפון. על גופותיהם נראו סימני אלימות קשים, ביניהם דקירות. אחיו של נחמן עתיה הצליח לברוח מהמקום לאחר שנפצע. החשוד ברצח הוא אבי ילדיה של דור, נדב סלע, שנעצר קרוב למושבה זמן קצר לאחר מציאת הגופות. הרצח היה אלים ביותר, ועל על פי עדויות במשטרה מדובר ב"אחד ממקרי הרצח הקשים ביותר שנראו מאז ומעולם בישראל". מצב הגופות היה קשה, ולפי עדויות של שכנים חלק מראשיהם של הילדים "כמעט ונערפו".



סלע הייתה כבת 23, בשבת האחרונה נמצאו דור סלע (כרסנטי), בת 23, שני בניה - בנימין, בן שמונה חודשים, ויוסף בן שנה ועשרה חודשים - ובן השכנים, נחמן עתיה בן ה-11. שני פרמדיקים שהגיעו לזירה מסרו: "המראה במקום היה מזעזע. אישה ו-3 ילדים היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם סימני אלימות בגופם. לצערנו נאלצנו לקבוע את מותם במקום. ילד כבן 11 שהיה מחוץ לבית היה בהכרה וסבל גם הוא מחבלות וסימני אלימות בכל חלקי גופו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים כשמצבו מוגדר קשה ויציב". כאמור, נטען שהסרטון האינטימי שהופץ מתעד את סלע (כרסנטי) ז"ל עם גבר אחר ולכאורה מהווה עילה לרצח, טענה שהאלמונית הזימה בראיון בערוץ 2.