כתב אישום שהוגש היום (חמישי) לבית משפט השלום בפתח תקווה חושף לכאורה את הקלות המחרידה, שבה ניתן לבצע עבירות מין בקטינים בהינתן הטכנולוגיה המודרנית וכי כל שנדרש לביצוע מעשים מעין אלה הינו מחשב וחיבור לאינטרנט. ז'אקי זרקה, תושב אריאל בן 49, הואשם בביצוע מעשים מגונים ובהטרדה מינית של נערות בנות פחות מ-15 מרחבי העולם, אותן הכיר באמצעות אתר אינטרנט, המשמש להעברת סרטוני מוזיקה בין בני נוער. לבית המשפט הוגשה בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז המרכז, נהג זרקה להיכנס לאתרי אינטרנט שונים, ובהם האתר musical.ly, בו משתמשים בני נוער להעברת סרטוני מוזיקה, לצורך איתור קטינות מרחבי העולם בגילאים תשע עד 12. הוא היה מתחזה לילדה בת 12 בעלת חבר מבוגר, יוצר קשר עם קטינות באתר ובהמשך נהג לבקש מהן לעבור ולתקשר עמו באפליקציית ה-oovoo, המשמשת להעברת תכנים באמצעות שיחות וידאו "חיות", צ'טים כתובים ושליחת תמונות וסרטונים. 
 
מכתב האישום עולה כי זרקה הטריד מינית את הקטינות בכך ששאל אותן שאלות מיניות, הציע להן הצעות מיניות וכן דרש מהן דרישות מיניות. כמו כן, נהג לשלוח לקטינות תמונות וסרטונים מיניים, הכוללים גם תכנים מיניים של קטינות, וכן לבקש מהן לשלוח לו תכנים כאלה. בחלק מהשיחות דרש זרקה מהקטינות לבצע בעצמן מעשים מגונים ולשלוח אליו כסרטון. בנוסף, בחלק מהמקרים, שלח לקטינות תמונות או סרטונים של קטינות אחרות, אותן קיבל במהלך ההתכתבות עמן.  
 

עוד נטען כי זרקה החזיק בביתו עשרות אלפי קבצים המכילים תמונות וסרטונים מיניים המתעדים קטינות בעירום ובביצוע אקטים מיניים וכי כששהה בבית המעצר ביקש משותפו לתא, שאמור היה להשתחרר למחרת היום, כי יפנה לאשתו של זרקה ויורה לה בשמו להשמיד את התקן הזיכרון במחשבו. 
 
לזרקה עבר פלילי בעבירה של "החזקת פרסום תועבה ובו דמות קטין", בה הורשע בשנת 2009. הוא הודה בחקירתו בביצוע המעשים וטען כי הוא "זקוק לסיוע, מכיוון ומשך שמונה שנים לא התעסקתי בעניינים האלו כלל ובכל זאת חשיפה כזו הכשילה אותי בחדש".
 
לפניות לכתבת:  [email protected]