לאחר הפוגה קצרה אתמול אחר הצהריים ובערב, הגשם חזר הלילה בעוצמה באזורים נרחבים בארץ והם נמשכים גם הבוקר (חמישי). גם השלג חזר להרים הגבוהים. בחרמון ירדו הלילה 10 ס"מ שלש שלג. הטמפרטורה עומדת על 2- מעלות ואתר החרמון סגור היום למבקרים. ברמת הגולן ירד שלג קל מקו אלרום צפונה, אבל למרות זאת כל הכבישים פתוחים לנסיעה, ויום הלימודים ייפתח כרגיל. גם פסגות הגבוהות של הרי המרכז עשוי לרדת שלג. 



שלג בחרמון
החזאי התורן בשירות המטאורולוגי בבית דגן, ואדים דימנשטיין, אמר אתמול כי קיים חשש מהצפות במישור החוף ושיטפונות בנחלי המזרח והנגב. במהלך היום יתכנו פתיתי שלג גם בירושלים, שככל הנראה לא צפויים להיערם על הקרקע. המשקעים ייחלשו בהדרגה בערב, כשעיקר המערכת הגשומה יהיה באזור הדרום. גם לאחר תום המשקעים צפוי להיות קר מאוד ובאזורים נרחבים צפויה קרה. התחזית היא ל-0 מעלות בירושלים ובצפת.

הטמפרטורות החזויות היום ברחבי הארץ; בתל אביב 12-5, בירושלים 4-1, בבאר שבע 10-3, בחיפה 9-4 ובאילת 17-7.

גשום בתל אביב. צילום: נתי שוחט, פלאש 90
גשום בתל אביב. צילום: נתי שוחט, פלאש 90

החזאי התורן בשירות המטאורולוגי הזהיר שבמקומות הקרים, בהם יישארו שלוליות מהגשמים שיירדו הלילה ומחר, קיימת סכנת היווצרות קרח בלילה וביום שישי בשעות הבוקר המוקדמות. בשישי עדיין יהיה קר מהרגיל, אך לא יירדו גשמים. בשבת תחול התחממות קלה נוספת ומזג האוויר יהיה נאה, הטמפרטורות עדיין יהיו נמוכות מהרגיל לעונה.