אשתו של שוטר באחד ממרחבי המחוז הדרומי הגישה לאחרונה תביעה נגד שוטר בכיר בימ"ר באותו המרחב, חברו לעבודה של בעלה, בו האשימה אותו בהטרדות מיניות ובמעשים מגונים. על פי התביעה, שני השוטרים, בשנות ה-40 המאוחרות לחייהם, המשרתים עדיין במשטרת ישראל, היו שכנים טובים שעבדו יחד באחד המרחבים של המחוז הדרומי במשטרה, והתקיימו ביניהם יחסי רעות.



כאן כל אחד טוען אחרת. צד אחד טוען שהרקע לסכסוך הקשה הוא אחר. בסוף אוקטובר אשתקד, הגיש השוטר הבכיר (רכז מודיעין לשעבר) תביעה נגד בני הזוג שלטענתו: "החלו במסע נקמה מכפיש, משפיל ומבזה נגד התובע ואשתו", מאחר והוא ושכניו האחרים התנגדו שהתובע ואשתו יקימו אוהל בתוך המקלט, במהלך מבצע "צוק איתן". בכתב התביעה שהגיש על ידי עו"ד איתי כהן, נטען כי שכניו התקינו מצלמות שפנו אל חצר ביתם וכך פגעו בפרטיותם. בשל כך, בני הזוג הגישו תלונה בתחנת המשטרה המקומית.



"בשל הצבת המצלמות, לא יכולנו לארח חברים או לצאת לחצר", טען איש הימ"ר הבכיר בכתב התביעה שבו דורש פיצויים בסך 200 אלף שקלים גם על הוצאת דיבה, מאחר ואשת השוטר האחר כינתה אותו באוזני אשתו "סוטה" ואינה מפסיקה לקלל אותם. מנגד, טוענים בני הזוג המיוצגים על ידי עו"ד דניאל פרץ, כי בני הזוג – התובעים הקדימו להגיש תביעה, מאחר וידעו כי בכוונתם לתבוע את שוטר הימ"ר בגין הטרדות מיניות חוזרות ונשנות.



על פי התביעה, לאחר שהאשה גילתה לבעלה, כי במהלך השנים 2013-2014 היא נפלה קורבן להטרדות מיניות מצד חברו לעבודה, החלו הצדדים להגיש תלונות הדדיות אחד כלפי השני, באשמת איומים והטרדה מינית, כך שמח"ש פתח בחקירה בעניין זה. "הוא ביקש לרכוש לי ויברטור", היא סיפרה בתביעה לפיצויים בסך 120 אלף שקל שהגישה בבית המשפט השלום בבאר שבע.



"הוא הציע לי לצאת יחד ולהתבודד במקום מרוחק. הוא אמר לי: שאשתי קרה כמו קרח, היא לא מספקת אותי כמו שאני רוצה. איך היה מתאים לי להיכנס אלייך לבית, אשתי באילת, אם היית דואגת שגם בעלך לא יהיה פה". באחד המקרים, כך היא טוענת, כאשר סייעה למשפחה בעת שרעייתו של החבר ישבה שבעה, הוא ביצע בה מעשים מגונים, בכך שנישק אותה בניגוד לרצונה. הנתבע דוחה את הטענות נגדו.



כאשר הכל פרץ החוצה, טוענת האישה, שוטר הימ"ר "נתפס מספר פעמים כשהוא 'משקיף ומציץ' לעברי מחלונו הקטן שבמקלחת ביתו - לרוב, כשהיה נתפס במעשיו הוא היה מתכופף מיד או בורח ממקום מחבואו".