"הטיסה הכי גרועה בחיי, סיוט", כך תיאר היום (חמישי) דייל בחברת איזיג'ט את הטיסה משדה התעופה בן גוריון לשדה לוטון בלונדון, טיסה שהסתיימה בכך שטייסי המטוס נאלצו לקרוא למשטרה בגובה של 30 אלף רגל בגלל נוסעים חרדים שהתפרעו על סיפונה. לפי הדיווח, כמחצית מנוסעי הטיסה ללונדון היו חרדים אשר חזרו מחתונה שנערכה בארץ.



לפי אחד מהנוסעים חסרי המזל, הבלגן החל עוד השלב העליה למטוס, כאשר נוסעים  חרדים סרבו להתיישב ליד נשים. הנוסע סיפר כי המתפרעים "חסמו את המעברים וגרמו לכך שיהיה בלתי אפשרי להגיע למושבים שלנו, היה לידי אדם מבוגר והוא סרב לשבת. כולם היו צריכים לעבור סביבו, אבל הוא התעלם ופשוט חיכה שיחליפו לו את המקום". במקרה אחר, אחד הנוסעים ניסה להטעין את הטלפון שלו בלוח החשמלי של המטוס, מה שהפעיל את תאורת החירום בה, ניסיון שהחברה הגדירה כמטופש.

 
"אני אוהב את איזיג'ט, אבל אטוס איתם רק בשבת"
 

גם במהלך הטיסה הצרות המשיכו, כאשר בשלב מסויים הקפטן של המטוס נאלץ להזמין את המשטרה, שחיכתה למטוס בשדה התעופה בלונדון. אחד הנוסעים העיר שהוא מאוד אוהב לטוס באיזיג'ט, אך מעתה יטוס אצלם "רק בשישי או שבת".
מחברת איזיג'ט נמסר כי הם "יכולים לאשר שטיסה EZY2084 מתל אביב ללונדון זימנה את המשטרה שחיכתה לה בעת הנחיתה בשל קבוצת נוסעים שהפריעו למהלך התקין של הטיסה וסירבו להשמע להוראותיו של הקפטן. כמו כן, ציינו בחברה כי נוסע אכן חיבר את מכשירו הסלולרי ללוח הבקרה של המטוס, מה שגרם להדלקת האורות, אך שבשום שלב לא הייתה סכנה לבטיחות או הביטחון במטוס.