זה קורה תמיד, וביתר שאת כשסוף השבוע הוא קר וגשום: הלב יוצא אל בעלי החיים שממתינים בכלביות לאימוץ ולבית חם. חלקם, כפי שתקראו מיד, עברו תקופה קשה ברחוב ואולי בזכותכם יזכו לפרק חדש בחיים. בתוכנית "סיכום שבוע" ב־eco99fm שוחח יניב מורוזובסקי עם מיכל צווייג, יו"ר עמותת "הרצליה אוהבת חיות", שהכירה לו חתול אחד ומשפחה של כלבים יפי תואר. ומי יודע, אולי בזכותכם הם יסיימו את הסופ"ש הזה עם משפחה חדשה.



החתול פוזילי הוא חתול סיאמי יפיפה בן 4, ששרד חיי רחוב קשים עד שנאסף מהרחוב. "הוא הגיע לכלביה העירונית בנתניה כשהוא מצונן קשות", סיפרה צוויג, "הוא ממש לא הסתדר ברחוב ולא היה רגיל לזה, כנראה משפחה נטשה אותו". לדבריה, הוא חברותי, מתוק, מתלטף ומגרגר.



החתול פוזילי. ככל הנראה ננטש על ידי משפחה .צילום: יח"צ



ולאוהבי הכלבים, הכירו את הקסם המוזיקלי: אמא הרמוני והגורים מוצארט, באך וגם ונסה־מאי, ממתינים גם הם לאימוץ. בראיון סיפרה צוויג שהמשפחה יפת התואר הזו ננטשה ברחוב, עברה לאומנה ומחכה למגורי קבע, בזכותכם. הרמוני היא אמא טובה ומסורה בת שנה וחצי, עדינה ומתוקה ובינונית בגודלה. גוריה, בסך הכל בני חודש וחצי, יפים ומקסימים ויהיו בינוניים כשיגדלו. החמודים האלה יחכו ביום אימוץ מחר (שבת) במתחם חוצות שפיים בין השעות 10:00 ל־13:00. 


הכירו את המשפחה המוזיקלית: הרמוני וגוריה. צילום: יח"צ


שני אירועי אימוץ של העמותה יתקיימו היום (שישי): בין השעות 14:00 ל־16:00 בקיבוץ גליל ים, הרצליה. תוכלו להכיר בעלי חיים מקסימים שממתינים לאימוץ גם בכלביה העירונית נתניה, שם ימתינו לכם היום בין השעות 13:00 ל־15:00 ומחר (שבת) בין 10:00 ל־13:00. הכתובת: רחוב הרכב 12 נתניה.

לפרטים נוספים על אודות בעלי החיים בפינה השבועית או על בעלי חיים שממתינים לאימוץ, אפשר לפנות לעמותת "הרצליה אוהבת חיות" באתר herzelialovesanimals.org או בטלפון 055-6675229.

ולמי שרוצה לעטוף את הבוקר החורפי של סוף השבוע במוזיקה מעולה, במיוחד בשבילכם הכנו את הסט "בוקר כמו פעם", שתוכלו לשמוע בדרך לכלבייה, ובכלל. 




הראיון שודר בתוכנית "סיכום שבוע" ב-eco99fm, כל שישי בין 08:00 ל-10:00.