מני נפתלי פנה ליועץ המשפט לממשלה אביחי מנדלבליט בבקשה לקבל מידע לגבי מצבה הנפשי של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו ומידת הכשירות שלה לנהל הליכים משפטיים. כך פורסם הערב (שבת) בחדשות 2. הפנייה באה בעקבות התמיכה של הפרקליטות בבקשת נתניהו לערער על פסק הדין שקבע כי נפתלי סבל מתנאי העסקה פוגעניים במעון ראש הממשלה ופסק לו פיצויים, ועל רקע הפרסומים כי מצבה הנפשי של נתניהו מהווה שיקול בהתנהלות סביב חקירות ראש הממשלה.

נוסח המכתב: "מהפרעות נפשיות המשפיעות על כישרותה לעמוד לדין, יש לכך נפקות משפטיות הנודעות לדיון המשפטי של מרשנו והדבר מעמיד בסימן שאלה את סבירות ההחלטה לתמוך, בשם המדינה, בערעור שהגישה גברת נתניהו. לטענתו של נפתלי אין זה סביר כי הגברת נתניהו מחד איננה כשירה לעמוד לדין ומאידך כשירה לנהל הליכים משפטיים שפוגעים בו. בנסיבות אלה מר נפתלי זכאי לקבל מכם, מיידית, מידע לגבי כשירותה של הגברת נתניהו לנהל הליכים משפטיים". 
כזכור, בחודשים האחרונים מני נפתלי הגביר את פעילותו הפוליטית. הוא נעצר יותר מפעם אחת לאחר שהפגין מול ביתו של היועמ"ש בדרישה לחקור את פרשת הצוללות.  נפתלי אמר בעבר למעריב כי הוא יצא לסדרת ההפגנות בגלל "שהוא חייב להחליף את השלטון שמונע ממנו את הזכות להתפרנס ". רישיון הנשק של נפתלי, שעבד כמאבטח, נשלל לפני כמה חודשים מסיבה לא ברור. 

ממשפחת נתניהו נמסר בתגובה: "רק השבוע ראה כל העולם כיצד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו מייצגת בכבוד את מדינת ישראל לצד רה"מ בוושינגטון. עצם העלאת שאלת הסרק המכפישה, הבזויה והאבסורדית הזאת מעידה עד כמה מני נפתלי נואש לכותרות ומנסה להסית את השיח הציבורי מכך שפעל באלימות, הגיש תצהיר כוזב ומהעובדה שהוגשה נגדו תלונה במשטרה על הטרדה מינית".